Ik kwam hier 600 jaar geleden weleens. Inmiddels staan mijn huidige honden door ingewikkelde omstandigheden op brok dus ik mag hier eigenlijk helemaal niet meer komen.

Onze teckel van anderhalf blijkt HD te hebben. We zijn nu op zoek naar een goede orthopeed, maar de dierenarts raadde in ieder geval aan om te beginnen met Flexadin Advanced en Royal Canin Mobility. Dat laatste doen we natuurlijk sowieso niet.
Maar dan die Flexadin... Mijn indruk is mwa... En ik merk dat ik toch liever zelf in de hand hou wat ik in hem stop. Dus ik heb nu gekozen voor Puur Glucosamine extra, collageen van Organimal en een zalmolie (of algen, ik twijfel nog). Maar.. ik gaf net dus door aan de assistente dat ik afzie van de Flexadin (en waarom en wat ik dan wel ga doen) en zij schrok zich rot en was er oprecht van overtuigd dat dat een zeer slecht idee was. Volgens haar kan ik dat op die manier helemaal niet vervangen, want "dat werkt niet zo".
Dus nu twijfel ik dus toch he... Is dit een megaslecht idee van mij? Ben ik te eigenwijs en is Flexadin Advanced een absolute must en verziek ik mijn takkie op deze manier? Ik hoor graag hoe jullie hierover denken..