https://www.bobiotics.nl/products/bobiotics-anti-jeuk
dit zou de volledige samenstelling zijn

Moderator: Lizzy
blazerke schreef: ↑do 25 apr 2024, 11:16 Lizzy ,Bij een pollen allergie niezen ze vrijwel nooit maar krijgen ze vooral last van jeuk. Als je pollen vermoed, dan zou ik dit jaar nog beginnen met Puur Pollen maar dat volgend jaar al in februari starten.
Murphy heeft elk jaar rond deze tijd dat hij veel krapt vooral richting de oksels aan de voorpoten , hij krijgt geen uitslag .
ook zit hij dan soms aan zijn billen richting zijn piemeltje zowat te duwen , kan niet zeggen bijten , maar nergens zie ik uitslag of iets dan ik zou zeggen daar is wat .
Ik denk dan soms wel , " komt het van de weerpollen " overvloedig niezen doet hij ook niet .
blazerke schreef: ↑do 25 apr 2024, 11:16 Lizzy ,Zou het niet iets kunnen zijn waar hij doorheen wandelt waar hij niet tegen kan?
Murphy heeft elk jaar rond deze tijd dat hij veel krapt vooral richting de oksels aan de voorpoten , hij krijgt geen uitslag .
ook zit hij dan soms aan zijn billen richting zijn piemeltje zowat te duwen , kan niet zeggen bijten , maar nergens zie ik uitslag of iets dan ik zou zeggen daar is wat .
Ik denk dan soms wel , " komt het van de weerpollen " overvloedig niezen doet hij ook niet .