Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#3469972
Charlie Angel schreef: ma 01 apr 2024, 16:07 Hoe gaat het nu met Fritzi? Afbeelding
Ahhh, lief dat je het vraagt :-* ! Ja heel goed! Alleen gaf ze vandaag tijdens het spelen met Sjoerd een piepje. Dus gelijk weer apart gezet. We zijn nu 7 weken verder en ik denk dat de boel nog niet voldoende hersteld is. Ze moet daarom nog rustig aan doen (en dat vindt ze heel vervelend).
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3469974
Het kost natuurlijk echt lange tijd voordat de boel hersteld is, maar tot nog toe is het toch al heel fijn hoe het gaat. Al zullen jullie regelmatig met samengeknepen billen kijken hoe ze soms is en doet.
Ik hoop dat vandaag gewoon een lompigheid piepje was en verder geen terugval of iets.
Een dikke knuffel!
Gebruikersavatar
Door Lefki&Amy
#3470069
Hoi Lizzy,

Wat waardeloos zeg, deze diagnose. Alsof je vanaf heden op eieren moet lopen...

Met mijn vorige hond ging ik, vanwege spondylose naar een hele fijne, kundige en voorzichtige osteopaath; Martine Burgers.
Wie ik ook heel erg fijn vind: Marjolein van Loco motion in Ommen. Zij doet cranio sacraal therapie.
Misschien heb je er iets aan.

Veel sterkte, beterschap en succes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door