Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Anne in Zweden
#3468568
Och gos toch, is het moment dan toch gekomen... Het went echt nooit, die beslissing die als een zwaard van Damocles boven je leven hangt in zo'n situatie.

Het is nu vrijdagmiddag, dus Brammetje rent nu pijnvrij en met jonge benen en droge billen over nieuwe akkers. Veel plezier met hazen vangen, Bram - en Pauline, heel veel sterkte. Het was fijn dat hij bij jou nog een mooi leven heeft mogen leiden. :-*
Door - pien -
#3468613
Brammetje is rustig heen gegaan. Met roomsoesjes en een konijnenoor vlak voor de narcose.

Ik moest heel hard lachen tijdens het huilen, om jouw opmerking Anne, ik zag het voor me, zó mooi!
Het is jammer dat het niet helemaal gelukt is tijdens z'n leven, maar nu is hij vrij.

Van vriendin kreeg ik een potje blauwe druifjes, die staan op z'n graf. De allerlaatste plas-was draait.
Mijn demente directeurtje wilde gisteren niet komen snuffelen aan Brammetje, ik weet niet wat hij nu denkt (ik gok niet zoveel), en het is stil, heel erg stil in huis.
En soms denk je toch dat je ineens z'n snurkje hoort, zó raar.

Dank je wel allemaal voor het medeleven, doet me goed :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3468634
Fijn dat hij rustig is heen gegaan. Mooi dat hij bij jou nog zoveel liefde, zorg en aandacht heeft gehad. Je hebt alles voor Brammetje gedaan, zelfs die laatste vreselijk verdrietige beslissing, hem zijn vrijheid geven. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

Run free lieve Brammetje.
Door zurca
#3468700
Ach lieve Pien....ik lees dit nu pas..

Je hebt je huis en hart opengesteld voor een ouder hondje...een hondje wat bij jou in de hemel op aarde kwam. Je hebt gedaan wat je kon en hij heeft nog mogen genieten van een waardig hondenleven. Ik hoop dat een troost mag zijn voor je..
Sterkte met het gemis :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door