Ik herken ook wel het e.e.a hoor
Mijn leven lang al terriers, en idd rennen ,vliegen , zwemmen ,en soms even 10 minuten graven onderweg . Gewoon , omdat je bv mollen of muizen spot . Kwam ik thuis met ze dan ploften ze in slaap. Maar eenmaal wakker, hmm wat staat er nu op het programma ?
Ik heb nu ook een portret

die heel , heel graag snuffelt . Liefst haar eigen plan maakt. Hmm een uitkijkpost, nou , even op mn dooie gemak de tijd nemen om de gehele omgeving in me op te nemen . Ze heeft een sterke voorkeur voor wandelgebieden , staat het juf niet aan dan word ze heel dwars . Zee is bv leuk voor 10 minuten. Hier is alleen maar zand , saai zeg . Echt , nooit eerder een hond gehad die niet van zee hield. Dus ja , hond en baas verschillen ook nogal

zij vind de stad bv ook reuze , en terras . Ik ga liever niet naar de stad . Maar juf beschikt wel weer over enorm veel jachtdrift , lopen we in dergelijk gebied Dan heb ik als ouwe l*l skeelers nodig bij wijze van . En dan is het net een vlo , is ze dan bij wijze van los , dan duurt het een seconde en ze is foetsie . En razend snel . Bij haar is het echt karakter , ze is in huis ook heel rustig , kan uren luieren.
Verder ben ik het met Pluk eens . Je kunt je hondje even laten checken bij fysio of osteopaat. Maar ik ben het wel met je eens dat gaan zitten of liggen opmerkelijk is .