Moderator: Lizzy
Alies schreef: ff een vraagje, mijn famillie geeft tara heel vaak van die honden biscuitjes en ik vind dat dus echt niet leuk. Haar ontlasting is de laatste tijd wat gelig en ze moet soms enorm veel moeite doen om het eruit te krijgen. Maar als ik zeg dat ze beter geen koekje moet hebben wordt ik meteen weer afgesnauwd en gun ik die hond niks etc. etc. Ik voel me er nogal lullig om want ik zeg het niet voor mezelf maar voor Tara's bestwil. Is het slecht als een hond bijna altijd gele ontlasting heeft? En wat kan er dan gebeuren? Want dan kan ik ze daar bang mee maken! Ik mag Tara geen botten ofzo geven van mijn oudersDie gele ontlasting ligt eraan welk voer je hond krijgt, en wat jouw hond wel of niet aan koekjes krijgt dat beslis jij als eigenaar.
sylvia schreef: Die gele ontlasting ligt eraan welk voer je hond krijgt, en wat jouw hond wel of niet aan koekjes krijgt dat beslis jij als eigenaar.Of je doet net als ik en neemt de verantwoordelijkheid van het voeren van de honden op je. Ik woon ook bij mijn moeder en toen ik ging barfen heb ik de hond van mijn moeder ook laten barfen en mijn moeder is er nu echt blij mee, zeker nu ze haar hond zo ziet genieten.
Of je moet nog thuis wonen en het betreft de familie hond dan heb je denk ik pech, en de hond ook![]()