Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door rosmin
#3405040
Ons oudje van tenminste 12,5 jaar, misschien is ze ouder we weten het niet precies :-0, is begonnen met fysiotherpie, omdat ze "s middags amper meer wilde/ kon lopen.
Tijdens een kort stukje van ongeveer 500 meter gaf ze steeds meer last van achterhand aan. Fysio is net begonnen, te vroeg om effect te kunnen merken, maar haar spieren zitten behoorlijk vast. Mocht fysio te weinig opleveren, ga ik beginnen met pijnstilling.
Golden paste doet hier helaas niet veel. Bloedonderzoek gaf geen afwijkingen.
Door smulpaap
#3405150
Het is vaak even zoeken wat het beste resultaat oplevert
Uiteindelijk kom je toch wel uit op pijnstilling
Ik heb goede ervaringen met ostheopathie
Verder gaf ik ze omega drie . Ik gebruik momenteel Testa algenolie dat zijn capsules
Cbd olie gebruikte ik ook voor mijn oudjes
En vit b 50 complex voor een ander oudje
Zij had ook moeite met bv haar coördinatie en was vaak wankel op de pootjes .ht deed ook iets tegen vermoeidheid , ze at weer beter en werd weer vrolijker . Verder kan een oude hond de voedingsstoffen vaak wat moeilijker opnemen . Dat kan ook weer klachten geven , ik gaf ze 2 tot 3 x per week multivitamine .En je zou eens kunnen kijken naar de diersoorten kvv , de wat vettere soorten verdragen ze soms ook niet meer
Met kouder weer kregen ze een jas aan
En ik liet geregeld bloed prikken
Door Siberienne
#3405285
Fijn!

Ik zou misschien dan toch ook een consult osteopaat oid eraan wagen als hij dat makkelijk toelaat. Want misschien zit er ergens iets vast wat zij los kan maken oid. Ik heb met Shadow met zijn schouder gehad en met een van onze vorige huskies met zijn rug/ nek dat daar toch een subtiele blokkade zat die er met 1-2 behandelingen een heel end uit was.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door