Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3401243
Heel veel sterkte met het afscheid nemen en het gemis dat daarop zal volgen.
Wel fijn dat je een da hebt gevonden die het thuis wil doen want afgeven bij de deur van een praktijk wil je niet bij zo'n moment
Door Chouka
#3401256
tt-tjes schreef: zo 19 apr 2020, 10:34 Ik denk het wel. Mijn man is daar niet van overtuigd omdat ie nog eet, mee naar buiten gaat wandelen. Hij denkt dat het nog geen tijd is :'( en dat we best nog even kunnen wachten.
Heel moeilijk, maar ik wil het niet tot op het laatst rekken. Daarvoor hou ik teveel van hem en dat heeft ie niet verdiend.
Ik denk dan aan de woorden van de DA die Chendo heeft ingeslapen..."mensen wachten vaak te lang". :'(
Als een tand wordt uitgeduwd dan denk ik dat dat pijnlijk is. Dit is de beste beslissing dat je kan nemen. En tegelijk de moeilijkste.
Door Anne in Zweden
#3401305
Je kunt nog honderd weken wachten, dan komt het nog steeds te vroeg - voor je gevoel. Het belangrijkste, maar ook zwaarste, is om jezelf opzij te zetten in zo'n situatie en voor het dier te kiezen. En we weten allemaal dat dieren hard kunnen zijn voor zichzelf, en dat je daardoor het risico loopt te laat een eind te maken aan hun lijden. Maar o, wat doet het pijn om voor die keuze te staan...

Heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door