Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kaio
Lizzy schreef: vr 28 feb 2020, 16:36 Ongelofelijk, wat een impact dit spul op je ventje heeft gehad :o :o . Idioot he?!! Ik ben wel heeeeel erg blij voor jou en Bono. En zijn vacht groeit wel weer aan, toch?
Thyroxine toedienen is nou ook niet geheel ongevaarlijk. Te hoge schildklierwaarden of teveel van dat spul kan ook tot van alles leiden. Veel onrust en inderdaad ook gedragsproblemen.

Maar geweldig dat het zo snel al zoveel beter gaat met Bono! :D Dat is wel heel fijn! Uiteraard zal de vacht wat meer tijd nodig hebben om te herstellen. Maar in ieder geval is de rust weer teruggekeerd in huis en dat is toch wel heel belangrijk.
Je zou haast zeggen dat wellicht iets anders van invloed is op de waarden en dat daarom de medicatie totaal niet het juiste effect had. Maar he hopelijk heeft ie er verder geen last van
Door tt-tjes
Kaio schreef: do 05 mar 2020, 17:50 Thyroxine toedienen is nou ook niet geheel ongevaarlijk. Te hoge schildklierwaarden of teveel van dat spul kan ook tot van alles leiden. Veel onrust en inderdaad ook gedragsproblemen.

Maar geweldig dat het zo snel al zoveel beter gaat met Bono! :D Dat is wel heel fijn! Uiteraard zal de vacht wat meer tijd nodig hebben om te herstellen. Maar in ieder geval is de rust weer teruggekeerd in huis en dat is toch wel heel belangrijk.
Je zou haast zeggen dat wellicht iets anders van invloed is op de waarden en dat daarom de medicatie totaal niet het juiste effect had. Maar he hopelijk heeft ie er verder geen last van
Nee, dat weet ik. Maar volgens zijn bloeduitslagen had hij het toch echt nodig. Het is allemaal erg vreemd. Ik moet nog een x naar Tannetje, maar dan kan op dit moment niet.
Verder wil ik over een week of 4 toch nog een x een groot bloedonderzoek laten doen, en nog een x een volledig schildklier panel.
En misschien is het wel zo dat hij het op een hele lage dosering wel goed doet. Niet iedere hond is hetzelfde natuurlijk, dus ook kijken naar de hond en niet alleen afgaan op de bloedwaardes. Want dat pakte voor Bono helemaal verkeerd uit.

Barfplaats wordt gesponsord door