Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door doranto
#3390670
Een vreselijk, maar moedig besluit. Het is zo'n rotziekte en zo progressief dat er gewoon geen andere optie is.
Ik huil met jullie mee. Dit is gewoon zo ontzettend erg en doet zo ongelooflijk veel pijn. :'( :'( :'(
Heel veel sterkte nogmaals :-*
:bigarmhug:
Door zurca
#3390671
Hier ook tranen, voor jullie meisje, om jullie verdriet....
Jullie hebben een moedige keus gemaakt, ook al voelt het alsof je met de rug tegen de muur staat, de grond onder je weg valt, het is een beslissing gemaakt uit liefde voor jullie FrouFrou.
Sterkte Lizzy en Leo :-*
Door yazzie
#3390672
Vreselijk... : :'( :'( :'( :'( :'( Je beestje... Zo machteloos...

Heel veel kracht en sterkte die laatste uren. Ik hoop dat ze heel rustig en vredig voor eeuwig in slaap mag vallen... :-*
Door Anne in Zweden
#3390677
Vreselijk maar onvermijdelijk... Wat een onwerkelijke ontwikkeling in twee weken tijd. Ik kan me voorstellen dat jullie alleen nog maar uit tranen en wanhoop en woede en angst bestaan.

Heel veel sterkte straks. Heel Barfplaats huilt met jullie mee. :'(
Door smulpaap
#3390681
Ik weet helaas wat het is om een hond zo snel te verliezen aan deze k*t ziekte >:( :'( :'( je wereld staat op zn kop
Maar ja uiteindelijk neem je deze beslissing uit liefde .het liefste wat je hebt wil je niet laten lijden
Heel erg veel sterkte voor jullie
Ik vind het echt verschrikkelijk . Zo jong nog en dan dit
Door Cindy de Wolf
#3390683
Houden van is ook los laten en jullie houden zoveel van haar dat je dit voor haar moet doen. Het is jullie laatste ultieme geschenk aan haar.
Ontzettend veel sterkte. :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door Ina
#3390687
En dan staar ik naar een leeg blok....'plaats een reactie' staat er boven

Maar wat in de vrede moet je nu schrijven....

De meest edelmoedige beslising die je als baasje kan nemen voor je zieke dier dient zich nu aan bij jullie
Een beslissing die je nooit zou willen nemen..... en als het dan toch moet, pas over 10 jaar of zo.

Maar je bent en blijft een edelmoedige baas....baasjes die alleen 'het beste'...., of op zijn minst 'zo goed mogelijk' voor hun meisje willen

En ik kan alleen maar stil achter mijn laptop zitten met een brok in mijn keel.... me inlevend in wat er nu door jullie heen moet gaan....

Veel sterkte en hopelijk halen jullie kracht uit de gedachte dat jullie spikkelmeisje zich het meest geliefde meisje ooit heeft mogen voelen
Gebruikersavatar
Door Binno
#3390691
Verschrikkelijk dat je deze loodzware keuze moet maken, maar helaas de enige waar je haar nog mee kan helpen.
Heel heel veel sterkte met het afscheid nemen van jullie lieverd. Dag lieve Frou, goeie reis... :'( :'( :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door