Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388800
Nou meneer zijn prostaat en blaas zien er weer ok uit :D
Hebben ook afgesproken alleen ypozane in te zetten bij hem en geen ( chemische ) castratie.
Een snelle T4 test gedaan en die was 24, en we zien verder ook geen aanleiding om het daarin te zoeken .
Oren waren verder ook weer helemaal prima.
Dus waarschijnlijk was het die rug en voet, en met pijnstilling loopt ie de laatste dagen dus steeds beter door weer.
Dus nu weer even blijven geven voor de rug dan weer even omwisselen met alleen de galliprant voor de artrose.
Zijn huidplekjes moeten we een beetje schoonhouden, kan dus verminderde weerstand zijn. Ga maar een essentiële oliën brouwseltje daarvoor maken.
Dus nu maar hopen op wederopbouw van zijn conditie .
En dan in de gaten houden wanneer we weer ypozane moeten gaan geven
Door Lizzy
#3388842
Kaio schreef: do 31 okt 2019, 17:31 Nou meneer zijn prostaat en blaas zien er weer ok uit :D
Hebben ook afgesproken alleen ypozane in te zetten bij hem en geen ( chemische ) castratie.
Een snelle T4 test gedaan en die was 24, en we zien verder ook geen aanleiding om het daarin te zoeken .
Oren waren verder ook weer helemaal prima.
Dus waarschijnlijk was het die rug en voet, en met pijnstilling loopt ie de laatste dagen dus steeds beter door weer.
Dus nu weer even blijven geven voor de rug dan weer even omwisselen met alleen de galliprant voor de artrose.
Zijn huidplekjes moeten we een beetje schoonhouden, kan dus verminderde weerstand zijn. Ga maar een essentiële oliën brouwseltje daarvoor maken.
Dus nu maar hopen op wederopbouw van zijn conditie .
En dan in de gaten houden wanneer we weer ypozane moeten gaan geven
Nou, dit linkt op zich dus wel positief! Wat ga je voor brouwsel maken?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388843
Lizzy schreef: vr 01 nov 2019, 16:34 Nou, dit linkt op zich dus wel positief! Wat ga je voor brouwsel maken?
Ik denk dat ik wat blends gebruik die ik heb, plus lavendel.
Blender zijn purification en Thieves ( deze is vaak voor weerstand opkrikken)
Door Lizzy
#3388868
Kaio schreef: vr 01 nov 2019, 16:46 Ik denk dat ik wat blends gebruik die ik heb, plus lavendel.
Blender zijn purification en Thieves ( deze is vaak voor weerstand opkrikken)
OK, dank je voor je antwoord. Is dat van dat specifieke merk....? Gut hoe heet het nou ook alweer? Iets met young? Nou ik ben benieuwd hoe snel hij weer helemaal in orde is!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388870
Lizzy schreef: za 02 nov 2019, 08:28 OK, dank je voor je antwoord. Is dat van dat specifieke merk....? Gut hoe heet het nou ook alweer? Iets met young? Nou ik ben benieuwd hoe snel hij weer helemaal in orde is!!
Ja klopt young living.
Zou ik het zonder die blends doen zou ik bijv. lavendel pakken en tea tree, citronella , kruidnagel, eucalyptus .
Dus kun je ook met andere oliën doen ;) gaat vooral om verzachten en antibacteriële werking.
Die mix ik dan in een spuitfles met hazelaarswater
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388871
Kaio schreef: za 02 nov 2019, 08:57 Ja klopt young living.
Zou ik het zonder die blends doen zou ik bijv. lavendel pakken en tea tree, citronella , kruidnagel, eucalyptus .
Dus kun je ook met andere oliën doen ;) gaat vooral om verzachten en antibacteriële werking. ( zoiets werkte ook bij kleine hotspotjes)
Die mix ik dan in een spuitfles met hazelaarswater
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door