Het houdt allemaal niet over, het gaat maar matig...
Vanmiddag ga ik voor controle met Rocco en nou zag ik gistermorgen dat hij een verdikking op z'n kop heeft, onder z'n oog
Moderator: Lizzy
- pien - schreef: ↑wo 17 jun 2020, 12:16 Ik heb een verwijzing voor een ECG bij Warmerdam met vermelding 'Souffle 3/6 PM onduidelijk'Ik heb helemaal geen verwijzing voor een ECG maar voor een echocardiografie.
Google is my friend: Souffle betekent ruis en PM is punctum maximum (maximale intensiteit).
Ik kon niet slapen en vond van alles over kleine hondjes en hartruis...dat hartkleppen met de jaren kunnen vervormen en dat het hart dan niet meer goed werkt...
Rocco was weer blij vanmorgen, z'n antenne stond omhoog en kwispelde
Wandelen (op ouwelullensnuffeltempo ) gaat ook prima...hij gaat al weer richting z'n blije zelf
- pien - schreef:Waarschijnlijk heeft hij een kieswortelabces , we zijn weer thuis met een antibioticum en z'n gebit moet worden aangepakt.De da heeft de vorige keer z'n hart geluisterd omdat dat een reden kan zijn voor z'n timide gedrag, maar óok omdat 'ie wil weten hoe z'n hart er aan toe is voor een narcose ivm z'n gebit...en dát was helemaal niet duidelijk
Voordat dat gebeurt is het handig als we weten hoe z'n hart er aan toe is dus volgende donderdag zit ik bij Warmerdam voor de ECG.
constance.blokzijl schreef: ↑vr 03 jul 2020, 16:57 Oh succes met Rocco nog even.Echt? Ik dacht dat dan die vieze smaak overal in het eten zit?
Harry is een dramaqueen met pilletjes dus malen en ergens in stoppen over over zijn eten werkt bij hem ook.
constance.blokzijl schreef:Oh succes met Rocco nog even.
Harry is een dramaqueen met pilletjes dus malen en ergens in stoppen over over zijn eten werkt bij hem ook.
Fenixjuh schreef: ↑vr 03 jul 2020, 16:21 Pfff, nog even succes dan komende week... Hoop dat het snel beter gaat!Dankjulliewel!
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
- pien - schreef: ↑zo 12 jul 2020, 14:20 De hartecho wees uit dat er vervorming is van de hartklep door ouderdom, maar niet in ernstige mate. Niks ergs/engs dus! Hij mag gewoon onder narcose voor de gebitsreiniging a.s. vrijdag en dan zal ik het even met de da hebben over het vervolg.Dat is geruststellend nieuws. Succes vrijdag!
- pien - schreef: ↑vr 17 jul 2020, 16:12 Ik was vergeten om op controle te komen vlak voordat de kuur afgelopen wasIk vind die van Puur prima.
Nu stond ik daar om 9 u met een nuchtere Rocco die onder het mes zou gaan...maar ter plekke is, na onderzoek, besloten om hem niet onder narcose te laten gaan maar hij moet nóg een kuur antibiotica van 10 dagen, want z'n kies gaat de goeie kant op.
Voor z'n hart heb ik een app geïnstalleerd waarmee je z'n ademhaling kan tellen...ik weet nog niet hoe vaak ik dat moet doen.
Hartmonitor voor honden heet 'ie.
Ik wil probiotica gaan geven, maar wat is een goeie? Puur ken ik en heb ik eerder gebruikt of is er een betere?
Lizzy schreef: ↑za 18 jul 2020, 08:31 Ik vind die van Puur prima.Zal ik dan een kleine of een grote pot kopen (50 of 150 gram)
Jammer dat je weer 10 dagen AB moet geven, maar ik hoop met goed resultaat!
Lizzy schreef: ↑za 18 jul 2020, 08:31 Ik vind die van Puur prima.Hoe zit het ook alweer met probiotica geven?
Jammer dat je weer 10 dagen AB moet geven, maar ik hoop met goed resultaat!