Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Is het een kwestie van weghalen en klaar?In principe, ja. Narcose met zijn slechte lever is echter geen goed plan dus het gaat onder locale verdoving. Maar het kankerballetje wil ik gewoon kwijt. Het groeit. Vroeger of later gaat het uitzaaien. Ik ga er niet op wachten of dat wel of niet nog gebeurt in zijn leven. Als het gebeurt is het te laat. Je kan het niet zien aankomen. Ik blijf erbij als het gebeurt.
pike schreef:Die dingen zijn er in tig maten. Hoe meet je dat, van neus tot nek? Ik neem aan tot aan de plek waar de halsband zit?Hoe je moet meten staat hier
pluk schreef:Hoe je moet meten staat hierDank je wel! dit is tenminste duidelijk. Anders had ik mooi verkeerd gemeten (ik zou het midden over de schedel gemeten hebben).
https://allfourpaws.com/comfy-cone/
Voor Scott heb ik een Small-long.
Ik gebruik 'm overigens nooit met halsband maar doe 'm zo om.
Om makkelijker te kunnen drinken klap ik 'm soms nog wat om.
Siberienne schreef:MOcht het met de comfy cone niet lukken; Ik had mijn meneren bij de castratie een medical pet shirt aan. Ging ook primaEcht? Gaan ze dan niet zitten wroeten? Pike zou dat wel gedaan hebben in elk geval, die had er wel raad mee geweten
pike schreef:Echt? Gaan ze dan niet zitten wroeten? Pike zou dat wel gedaan hebben in elk geval, die had er wel raad mee geweten![]()
Maar het lijkt me toch niet prettig om iets tussen je achterpoten door te hebben lopen als ze daar net hebben zitten snijden
Maar het lijkt me voor de hond wel gemakkelijker, als hij er geen last van heeft tenminste.