Ik heb een chihuahua teefje van 1,5 jaar eigenlijk een jaar en 9 maanden. Ik had haar loopsheid nog niet verwacht en heb ook een reutje van 1 jaar rondlopen. Want met de loopsheid breng ik haar bij de oppas om zo die twee te scheidden. Ik ging even de kamer uit en ik hoorde gepiep en ging snel kijken de de twee zaten vast aan elkaar, nu vraag ik me af kan mijn teefje drachtig zijn? Kan ze een stille loopsheid gehad hebben? Want vast zitten gebeurt toch alleen als een teefje loops is?
Ik wou wel ooit eens 1 nestje maar dat was voor later gepland. En daarna de reu castreren. Daarom heb ik mij er nog niet in verdiept. Dus ik hoop hier wat informatie en goede tips te kunnen vinden?
De dierenarts vind dat ik het moet afwachten, het is nu 8 dagen geleden en zal dus nog 22 dagen moeten wachten voor een echo. Zelf merk ik niet veel aan mijn teefje, de tepels lijken iets groter en rozer maar dat kan ik mezelf ook inbeelden misschien? En ze slaapt meer en is knuffeliger al zou dat misschien ook gewoon een normale gedragsverandering kunnen wezen? Hoe ouder hoe rustiger?
Alvast bedankt voor de informatie en tips.