Hallo allemaal,
Ik zou graag weer om jullie hulp willen vragen aangezien de DA Hier nog steeds niet zo veel weet hoop ik hier herkenning te krijgen en hoop ik op tips en jullie ervaringen.
Beertje, een van mijn reutjes (1jaar oud) heeft sinds een maand bloederige wonden in en op zijn oren..
Een maand gelesen heeft hij eerst twee dagen bulten over heel zijn lijf gehad , wij dachten door in een bijtende mierennest te hebben liggen rollen.. de bulten snel verdwenen hij had nergens last van speelde at goed en ontlasting goed.
Zijn oren blijven open zowel binnenkant als boven op. Soms lijkt het een dag boven op weg/dicht te zijn een dag later weer bloederig en open.
Mijn andere honden verzorgen hem goed en maken zijn oortjes iedere sag schoon.
In zijn gedrag lijkt hij niet veel last van te hebben, heeft wel dunnere ontlasting en geeft af en toe wat over, eet verder wel gewoon goed, speelt met de andere honden , slaapt wel ietjes meer maar niet overdreven...
Wat zou dit kunnen zijn , ik heb zelf het idee dat hij misschien ergens allergisch voor is...
Of het af en toe overgeven er mee te maken heeft weet ik niet.. zijn eten komt er niet uit, het is af en toe wat doorzichtig slijm.. en soms wat stukjes bot..
Hij eet vers en rauw en altijd gedaan , geen wijzigingen in zijn voeding..
Zie foto's :
Wondjes op beide.oren
wondjes in beide oren:
Alle hulp, tips, herkenning is welkom.
Alvast heel erg bedankt voor het meedenken!!