Gabi z'n huid is niet best. Vorige zomer heeft hij een huidprobleem gehad (weet niet precies wat) en dit jaar had hij een schimmelinfectie. In het asiel en hier thuis is hij behandeld met een middel op basis van terbinafine. Ondanks dat hij naar de trimster is geweest en hij een vlooienpipet heeft gehad heeft hij nog vrij veel jeuk. Daarvoor gaat hij Allerderm krijgen (een pipet die werkt zoals een vlooienpipet, verspreidt zich over de hele huid), is ook net binnengekomen. Hij sopt vooral in z'n liezen...maar z'n huid ziet er goed uit (eergister op check geweest bij de da).
In het begin dat hij hier was (hij is hier nu bijna 2 maanden) kreeg hij br#kjes maar al snel zijn we overgestapt op 's morgens wat brokjes en 's middags kvv. Sinds 2 weken staat hij op barf. Ik gaf 'm ook elke dag 100 g boekmaag voor z'n darmen en sinds een week geef ik dat nu om de dag. Z'n Corta RX geef ik met de boekmaag en anders met een schepje yoghurt.
Heeft iemand nog tips wat ik voor z'n gezondheid kan doen? De da zei dat ik 'm wat vet mocht geven voor z'n huid.
Zodadelijk krijgt hij z'n eerste shotje Doils. Moet ik dat nog opbouwen zodat hij niet te veel vet in 1 x binnenkrijgt?
Alvast bedankt