Dank je wel Eelke!
smulpaap schreef:Ja , soms is deze aandoening eenmalig . Maar soms komt het ook weer terug .
Als ik het zo lees heeft het de vorige keer ook best en tijd geduurd voordat ze weer stabiel werd ?
Ik weet niet hoe ernstig de situatie nu is ? Maar ik zou voor nu voorzichtig zijn met verandering van voeding
En een holistisch d.a opzoeken lijkt mij in deze een goed plan 
Ja we zijn inderdaad een tijdje bezig geweest met het zoeken naar voeding waarop ze niet meer overgaf. Ze was zooo misselijk

Spugen tot bloed aan toe... Toen ze stabiel was is dr gewicht nog een punt geweest. Het is maar een kleine dame, 6 kg, en het heeft lang geduurd voordat die 1,5kg er weer aan zat!
Ik klop het heel hard af, maar het lijkt milder dan de vorige keer. Ze geeft nu gelukkig niet over, wel is ze ongemakkelijk na het eten, wat stiller, rommelt dr buik belachelijk hard echt op afstand te horen en is dr pancreas waarde 189 (haar normaal waarde was 83).
Ze word in augustus 12 jaar
Heb je advies voor een goede holistisch arts? Ik heb gemerkt dat voeding vaak toch weer een 'vak apart is'.
Lizzy schreef:
Wat een narigheid
Zou het een optie zijn om naast (voorlopig) Zymoral haar een kleine hoeveelheid Carnibest Pancreas erbij te gaan geven? Daar zit verse pancreas in. Als je heel langzaam met een klein beetje begint, kun je ook kijken hoe ze er überhaupt op reageert.
Naar een holistisch DA gaan is altijd een goed idee!
Ja het geeft veel zorgen, ook omdat de 'juiste weg' vinden zo gemakkelijk nog niet is.
Ik heb het idee dat Carnibest vrij vet is? Ik weet dat Tinlo ook Pancreasworstjes heeft, eens kijken of ik die twee kan vergelijken en of daar verschil in zit. Dank voor je tip!
Heb jij zelf een aanrader qua holistisch arts? (zie hierboven bij mijn vraag aan 'smulpaap'.