Ze gaat steeds minder eten. Eerst wilde ze de zalmkoppen niet meer, helemaal geen vis meer, toen de eendenkarkassen niet meer. Parelhoenkarkas vond ze heerlijk, wil ze ook niet meer, ook niet in kleine stukjes gesneden of geplet. En zo kan ik doorgaan helaas.
Tevens liet ze het eten staan als er groente doorheen zat. En ook de geraspte wortel door het eten, die tegen misselijkheid zou helpen wilde ze niet meer.
Nu ben ik geëindigd bij alleen KVV, maar ook dat gaat er nu moeizaam in, zodat ik uiteindelijk de KVV een beetje gekookt heb.
Ze eet ongeveer 1/3 van wat ze normaal eet. Wel wilde ze nog lamspens en hertenspiervlees, maar absoluut geen bot, daar werd haar ontlasting natuurlijk wat dunner van.
Die is overigens goed van kleur en normaal gesproken goed van substantie.
Ze drinkt goed, plast goed, is voor haar leeftijd levendig en ziet er goed uit.
Wel blijkt ze af en toe steentjes, hout en aarde gegeten te hebben, wat ze dan uitgespuugd heeft.
Ik wilde weten of er iets "ernstigs" met haar aan de hand is en ik ben vandaag naar de biomentor in Valkenburg geweest.
Hij leek mij, als zijnde Da en holistische DA, een goede keus.
Hij vond haar er erg goed uitzien voor haar leeftijd, een perfect gebit en kon zo gelukkig niks raars voelen in de buik.
Uit gewoon onderzoek blijkt niks afwijkends (hart, longen, temperatuur)
Hij heeft bloed afgenomen, waar ik nog geen uitslag van heb.
Verder heb ik vitaminetabletten gekregen en Mifloran, waar ik net hier op het forum niet zo positieve reacties over gelezen heb

Ik heb het nog niet gegeven, omdat hij vergeten is te vertellen hoeveel en hoe ik dat moet geven en ik hem niet meer kon bereiken vandaag. (Is natuurlijk geen spoedgeval!)
Tevens heeft hij een verpakking Duck pancreasvoer meegegeven, dit heeft ze vanavond wel gegeten.
Ik schrok wel van de rekening, maar misschien is dat tegenwoordig normaal (ik kom zeer weinig bij een Da gelukkig).
Natuurlijk moet ik de uitslag van het bloedonderzoek afwachten, maar heeft iemand een tip wat ik nog zou kunnen proberen te voeren?
Ze is echt nog niet te dun of zo en eet wel wat, maar niet wat ik gewend ben.
Voorheen at ze ongeveer 2x 500 gram per dag, toen ze ouder werd heb ik dat terug gebracht naar totaal 750 gram per dag.
En nu ben ik blij als ik er 250 gram in krijg. Ook met de hand wil ze niet gevoerd worden...ik heb voor mn gevoel alles geprobeerd, maar misschien weet iemand nog wat?
(En ik wilde even mijn verhaal kwijt, want zo piep is ze niet meer en ik ben/was bang dat ik haar zou moeten verliezen)
Groetjes,
Yvonne