Ik heb haar om te beginnen 3 dagen Oculoheel gegeven, maar het werd niet beter (ook niet slechter) dus naar de (vervangende) da.
Daar kreeg ik GentaPolycort mee, om een week 4x p.d. te druppelen. Na 6 dagen werd het knijpen eerder meer dan minder dus naar mijn eigen da.
Zij heeft donderdag een compleet lichamelijk onderzoek gedaan en Bella's oog ook helemaal onderzocht. Behalve een soort blaartjes in haar onderste ooglid kwam daar niet echt wat uit.
Ik heb DexaMethason en Cavasan meegekregen om 4x p.d. mee te druppelen. Als haar oog er aanstaande maandag niet beduidend beter uit ziet, worden we doorverwezen naar een oogarts.
Om alvast voorbereid te zijn ben ik nu aan het zoeken naar een goede oogarts. Ik lees positieve ervaringen over Christiane Goring. Zijn er ook negatieve ervaringen met haar?
Dat ze een vrouw is, zou voor Bella ideaal zijn, want daar is ze veel minder bang voor dan voor mannen.
Ze is zo sneu met haar halfdichtgeknepen oogje. We geven haar extra veel knuffels. Verder is ze goed te pas.
Ik was zo trots op haar bij de dierenarts. Ze wordt hoe langer hoe dapperder, en nam zelfs 4 koekjes van de da aan om lekker van te smullen