Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Does72
Onze pup bleek giardia te hebben en heeft daarvoor een kuur van panacur gekregen, een probiotica en tijdelijk dieetvoeding van hills (blikvoer). Zijn ontlasting werd hier gelukkig weer stevig van. En hij knapte zienderogen op. Vandaag is de laatste van vijf pillen erin gegaan en hij is sinds gisteren weer op kvv gezet. Dat kreeg hij voor de dieetvoeding ook. Maar nu had hij vanmiddag ineens weer diarree. Komt dat door de overstap naar kvv na de hills voeding? Ik begin me meteen weer zorgen te maken over m'n kleine mannetje. Wie kan me helpen?
Door Lazy Garfield
Abiri schreef:Onze pup bleek giardia te hebben en heeft daarvoor een kuur van panacur gekregen, een probiotica en tijdelijk dieetvoeding van hills (blikvoer). Zijn ontlasting werd hier gelukkig weer stevig van. En hij knapte zienderogen op. Vandaag is de laatste van vijf pillen erin gegaan en hij is sinds gisteren weer op kvv gezet. Dat kreeg hij voor de dieetvoeding ook. Maar nu had hij vanmiddag ineens weer diarree. Komt dat door de overstap naar kvv na de hills voeding? Ik begin me meteen weer zorgen te maken over m'n kleine mannetje. Wie kan me helpen?
Ik denk dat het door de overstap komt ja.
Wat je zou kunnen proberen is de eerste dagen de KVV overgieten met warm water.

Barfplaats wordt gesponsord door