Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door fransbulletje
Afbeelding

Op 15 augustus 2016 kregen we smorgens vroeg een telefoontje van de dierenarts met de uitslag van de biopten...ziekte van Hodgkin.
Prognose 6-12 weken...
We zijn nu een half jaar verder en het gaat zo ontzettend goed met Hugo.
Hugo zit heerlijk in zijn vel net als voor de diagnose, want de vergrote lymfeknopen werden bij toeval ontdekt niet omdat hij klachten had.
Ben zo blij met onze geweldige homeopatische dierenarts, haar inzet en positieve benadering heeft ons hier doorheen gesleept.
Het voelt soms wel heel vreemd deze diagnose en een Hugo waar je echt helemaal niets aan merkt.
Laatst gewijzigd door fransbulletje op di 14 mar 2017, 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.
Door fransbulletje
Anne in Duitsland schreef:Ik denk weleens als ik dit allemaal lees: heeft de da destijds niet gewoon de resultaten van een andere hond verwisseld met die van Hugo?!

Geweldig dat het zo goed met hem gaat! Ik hoop dat hij nog jaaaaren mee kan!
Die gedachte heb ik ook regelmatig als ik naar Hugo kijk, voor je gevoel klopt het gewoon niet.
Super zeg!

Toen bij Abby kanker 3e graad werd geconstateerd moest ik er rekening mee houden dat ze nog maar een paar weken zou leven, me meisje heeft het toch nog dik 1,5 jaar langer volgehouden, helaas was het toen uitgezaaid in de lymfeklieren, maar heeft iedereen nog wel even versteld laten staan na de diagnose :)

Dus hopelijk mag Hugo nog heel lang bij jullie blijven :-*
Door fransbulletje
DSC07720.JPG
DSC07720.JPG (3.89 MiB) 2667 keer bekeken
Zo blij om Hugo weer lekker op zijn ligbed van het zonnetje te zien genieten :smitten: :smitten: :smitten:
Toen ik vorig jaar, eind van de zomer, de ligbedden opruimde had ik niet verwacht hem daar nu weer op te zien zitten..

Het gaat gewoon supergoed met Hugo!
Laatst gewijzigd door fransbulletje op di 18 apr 2017, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door