Bij Kaio voelde ik een bobbel op zijn achterpoot, nu heeft hij enorme spieratrofie daar al (stembandverlamming, spieratrofie en wat coordinatie probleempjes( struikelen), af en toe een stap een poot een beetje slepen, tja dat hoort allemaal bij elkaar). Ok andere achterpoot heeft op gelijke hoogte een bobbel. Ik kan niet anders concluderen dat het de lymfeknopen zijn. natuurlijk goed voelbaar zo zonder spieren. Maar goed, dan mogen die andere 2 ff ter controle opdraven en zit idd op dezelfde plek, maar waar ze dus bij de andere erwt grootte zijn zijn ze bij Kaio meer richting pingpong bal grootte. De rest van de lymfeknopen heb ik niet echt iets kunnen voelen, maar zal dat straks nog eens checken (als opa na een wandeling lekker ligt te slapen dan laten we hem met rust he). Vooral die bij de speekselklier kan ik ook vinden bij de andere 2 dus kan ik strakkies weer makkelijker checken bij hem.
Dus ja eh nu? Heb ik er eigenlijk nog wat aan om hem mee naar de DA te slepen?
Ik heb wel CBD olie in huis, kan ik hem sowieso geven. Ik vind het spul ronduit smerig, dus hoe krijgen jullie dat in jullie honden?
Kurkuma vond Kaio sowieso bah, laat ie liggen.
Tja ik weet dat ie richting einde loopt om het maar zo te verwoorden, is het niet linksom dan rechtsom, enige wat ik wil is dat ie zo lang het allemaal gaat, gewoon happy is. En dat is ie tot nu toe echt nog wel te noemen overigens. Hij heeft overigens ook een likgranuloom op zijn voorpoot, dat is ook al heel lang.