Vorige week is het een aantal dagen wat beter gegaan met Max, z'n ontlasting was weer wat harder en hij was vrolijk. Vanaf woensdag werd het al weer wat dunner, en vrijdagavond was het weer spuitpoep

In die dagen heeft Max niks bijzonders gehad, ook buiten niet, alleen z'n vlees (met water, probiotica enz..) en karnemelk. Vrijdagavond Max maar even geen eten gegeven, zaterdagochtend was het nogsteeds even erg, hele huis en Max eronder

. De da gebeld en die raadde me aan maar gekookte rijst met gekookte kipfilet te geven.(ik weet het

, tegen de vers regels in, maar ja, je moet toch wat) Dus max daar wat van gegeven, maar hij bleef maar poepen en persen. Dus zaterdag verder alleen maar wat magere kwark gegeven(ivm met maagproblemen door medicatie) Vanmorgen waren zijn darmen nogsteeds van streek, maar heb ik hem toch maar wat kip met rijst gegeven (hij werd wild van de honger) en probiotica, en nu net hebben we gewandeld, en hij heeft niet gepoept, héhé, eindelijk de darmen weer een beetje rustig (afgelopen dagen poepte Max elke wandeling 6 keer, altans, er kwamen elke keer maar een paar druppels uit op het laatst, maar hij bleef proberen) De ontlasting was erg geel van kleur (beetje een kleur als piccalilli saus

)
Nou weet ik dus even niet meer wat ik moet wat betreft voer, het lijkt er op dat Max op de een of andere manier echt gewoon niet tegen vers vlees kan, terwijl hij het zo lekker vind. Het gaat ong. 2 weken goed, en dan krijgt hij weer diarree, zo gaat het de afgelopen maanden nu steeds. Inmiddels ben ik zelf helemaal overtuigd dat vers beter is als brokken/blikvoer, en Tara krijgt ook nooit anders meer, en een volgende hond die we krijgen, gaat ook vers eten. Maar bij Max begin ik toch te twijfelen, jullie zeggen altijd dat je naar je hond moet kijken waar hij het het beste op doet, en als ik zo terug kijk, had hij het minste diarree tijden z'n Bonzo blikvoer tijd

. Helaas zijn de aanvallen ook niet minder geworden, dus daarvoor hielp het ver ook al niet bij hem. Nou zit ik dus toch te overwegen Max maar weer blikvoer te geven, zal ik dan maar gewoon weer de commerciële Bonzo kopen (die erg zout is, ik weet het

) of zijn er dan andere merken die ik beter kan proberen. Wat zouden jullie doen als je in mijn schoenen stond, heb dringend advies nodig. ??? ???