Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ruisje
#3391874
Hope schreef:Een kleine update over Nelson.
...
Hij glanst, heeft geen jeuk, heeft een mooie dikke vacht en is bovenal ontzettend happy. Als hij een keer wat van straat heeft gesnaaid krijgt hij zonder pardon apoquel bij en dan houden wij hem jeukvrij. Het is misschien wat chemisch allemaal maar het doet zo veel voor de kwaliteit van leven dat het ons echt geen bal uitmaakt. Financieel is het ook erg leuk. Hij krijgt nu gewoon kvv, met de citopoibt in deze hoeveelheden ben ik goedkoper uit dan met de apoquel en hij heeft geen supplementen meer nodig.

Maar vooral: iedereen is blijer. De hond is blij om hond te zijn en wij zijn weer blij een hond te hebben.
Ja, uiteindelijk is de kwaliteit van leven het belangrijkste; een blije en gezellige Nelson die gewoon hond kan zijn. Daar wordt iedereen, en vooral jullie, heel blij van!
Gebruikersavatar
Door pike
#3391875
Wat een goed nieuws! Ik ben blij voor jullie dat jullie nu eindelijk een goed werkende oplossing hebben gevonden voor Nelsons problemen, en blij voor Nelson dat hij weer hond geworden is! :thumbup:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3391886
Wat leuk om zo vlak voor kerst dit goede nieuws te lezen! Super fijn dat jullie zo de oplossing hebben gevonden. Chemisch of niet, zo is iedereen blij en die kwaliteit van leven is heel veel waard.

Fijne dagen voor jou en je gezin Marloes!
Door - pien -
#3391926
Ruisje schreef: zo 22 dec 2019, 15:18 Ja, uiteindelijk is de kwaliteit van leven het belangrijkste; een blije en gezellige Nelson die gewoon hond kan zijn. Daar wordt iedereen, en vooral jullie, heel blij van!
Ik sluit me helemaal aan bij wat Ruisje zegt :thumbup:
Ik ben blij voor jullie!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3391949
Wat enorm fijn om te lezen dat jullie Nelson nu zo stabiel hebben! Natuurlijk is het fijn wanneer dat met natuurlijke middelen mogelijk was maar dat is nou eenmaal niet altijd mogelijk.

Hopelijk kunnen jullie met het gezin nu lange tijd onbezorgd genieten van en met Nelson, het is jullie zo enorm gegund :-*
Door Anne in Zweden
#3392185
Heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat en dat jullie op dit punt rust hebben nu! Hoe gaat het met jullie zelf? En vooral met de (waarschijnlijk niet meer zo) kleine kleine (Linde, als ik het me goed herinner)?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door