Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eidos
#23835
Met eidos gaat het trouwens lekker !! Hij is nog wel wat lui, maar heeft sinds we bij de DA zijn geweest gisteravond niet meer gepoept!! Het uitlaten aan de riem valt weer even tegen... maar ja hij zal er maar aan moeten wennen!!
Door Eidos
#24076
Bedankt allemaal,

Eidos voelt zich weer helemaal goed en zit op dit moment te drammen dat ik met zijn touw en hem ga spelen ;D... maar dat doen we niet, want dat mag dus niet vanwege zijn rug :-\.. Maar tis in ieder geval wel weer fijn dat hij wil spelen :D. Vanmorgen heeft meneer weer een perfecte dr :-Xl gemaakt dus ook dat is weer positief :D.. Alles gaat hier dus steeds beter.
Door qyan
#24110
Eidos schreef: Bedankt allemaal,

Eidos voelt zich weer helemaal goed en zit op dit moment te drammen dat ik met zijn touw en hem ga spelen ;D... maar dat doen we niet, want dat mag dus niet vanwege zijn rug :-\.. Maar tis in ieder geval wel weer fijn dat hij wil spelen :D. Vanmorgen heeft meneer weer een perfecte dr :-Xl gemaakt dus ook dat is weer positief :D.. Alles gaat hier dus steeds beter.
dat is heel goed nieuws :D
en nu kan qyan weer niet meer lopen en loop weer mank met rechtsvoor en linksachter :'( laatste restje groeipijn misschien.
maar gelukkig gata het weer goed met dos!!

gr wendy
Door Eidos
#24149
Balen wendy :(.. Geef Qyan maar een lekkere dikke knuffel van mij ! en een lebber van eidos.. misschien is ie dan snel weer beter.

Liefs barbara
Door qyan
#24156
Eidos schreef: Balen wendy :(.. Geef Qyan maar een lekkere dikke knuffel van mij ! en een lebber van eidos.. misschien is ie dan snel weer beter.

Liefs barbara
knuffel en lebber zijn aangekomen :-*
snel beter, mwah, zowiezo weer verplicht minimaal 2 weken stil liggen :'(
hij loopt nu nog slechter.
kijk het nog ff aan en anders toch maar ff een foto laten maken morgen ochtend.
heb er een vervelend gevoel over, aangezien het na het pakwerk is gebeurd gister :-X
ik hoop groeipijn, maar vermoed toch iets anders in zijn schoudergewricht :'(
Door Eidos
#24182
Pfffffffff dat hoop ik toch niet wendy .... daar ben je dan wel even klaar mee! Maar misschien heeft hij gewoon een verkeerder beweging gemaakt, en is er niks ernstigs.. dat hoop ik tenminste wel!!

Ik zal voor jullie duimen en weer een paar kaarsjes gaan branden voor Qyan!!

Liefs barbara
Door qyan
#24185
Eidos schreef: Pfffffffff dat hoop ik toch niet wendy .... daar ben je dan wel even klaar mee! Maar misschien heeft hij gewoon een verkeerder beweging gemaakt, en is er niks ernstigs.. dat hoop ik tenminste wel!!

Ik zal voor jullie duimen en weer een paar kaarsjes gaan branden voor Qyan!!

Liefs barbara
laten we het hopen!
hij gebruikt die poot nu helmaal niet meer :-\ schouder lijkt ook iets naar voren te staan ???
maar hij wil wel spelen, raar beest
Door tieneke
#24202
Hoi Barbara,gelukkig gaat het nu beter met Dosje :P
Het zal inderdaad een virus geweest zijn,Kobus heeft zelfs vanmorgen nog ietwat dunnig gepoept.
Het is jammer dat Eidos aan de medicijnen moet maar soms kom je daar echt niet onderuit.
Ja en dat poep opruimen daar wen je nooit aan :-X :-X
Door Eidos
#24301
Hehehehehe nee tieneke daar wen je inderdaad nooit aan ;D ;D ;D.. En ja ik ben geen voorstander voor al die medicijnen, maar als het nodig is moet het he ?!?! Als ik zelf medicijnen nodig heb neem ik ze ook..

Jammer dat de diaree nog niet helemaal weg is bij kobus... khad gehoopt dat dat nu toch wel over zou zijn.. Geef hem maar een heerlijke knuffel van me !!

En wendy balen zeg... ben je al naar de DA geweest met qyan ??? als zijn schouder echt verkeerd staat en hij gebruikt die poot helemaal niet meer zou ik toch maar even met hem langsgaan... Arme qyan.. tzit hem ook altijd tegen he .. Geef die lekkere vent ook maar een heerlijke knuffel van me !

Liefs barbara
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door