Ik heb hem in eerste instantie rijstewater gegeven, maar daarvan moest meneer om het half uur naar buiten... Rende dan echt als een speer naar het veld en stond dan piepend zijn waterval te lozen... dus overgezet op gewone rijst die ik iets gepureerd had. Dit wou hij gisteren alleen niet meer eten dus heb ik er wat gekookte kip en ei doorheen gedaan.. maar nog steeds geen resultaat

Heb vanmorgen dus mijn DA gebeld en die zei me dat ik hem vandaag diaree remmer moest geven en als het morgen nog niet beter gaat moet ik met dos langskomen en word hij dus hoogstwaarschijnlijk weer volgegooid met antibiotica....
Ik heb daar dus helemaal geen zin in, maar weet niet meer wat ik anders nog kan proberen.. Ik heb al gehoord dat ik roosvice stop kan geven, maar hebben jullie misschien nog meer tips voor me ???
Op zich is dos buiten redelijk vrolijk.. maar zie zijn buik echt verkrampen soms dus pijn heeft hij zeker wel. Gisteren heeft hij ook overgegeven..
Ik houdt hem erg goed in de gaten en voel een aantal keren per dag of hij niet uitdroogt, wat gelukkig nog niet zo is... maar dit mag natuurlijk niet lang meer duren, want op rijst en gekookte kip kan hij natuurlijk niet leven.. wel krijgt hij er smorgens vit C bij.
Ik hoorde ook al van iemand dat ik hem het beste even Chlorella door het eten kon geven voor het herstel in de darmen enzo ...
Wie kan me helpen ???
Liefs barbara