Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
#2815306
Fenixjuh schreef: Balen!! Een knuffel voor Boris!!
Dikke knuffel terug.

Ik ben trouwens heel heel erg geweest. Moest nog naar de autowasstraat etc (dat ligt op de route van de da) en wilde zelf wel een "broodje ei" en toen heb ik voor Borisje kipnuggets besteld.
Ik ga me alvast schamen!
#2816522
Gekkie je hoeft je niet te schamen,omdat jij jouw ventje even lekker hebt verwent! Heeft hij ervan genoten,zo ja? Prima toch! :-* ;) en natuurlijk weer heel veel sterkte met jouw oude mannetje :-* en een dikke knuffel voor jou en Boris! En blijf hem lekker verwennen!
Door Lil
#2817045
Ja, uiteraard vind hij ze lekker. Eerder kreeg hij wel eens een hapje ;) Nu dus een doosje voor hemzelf haha. Gelukkig kreeg ik nog een berichtje: hond hoeft maar 12 uur en geen 24 uur nuchter haha. Voor bloed is 24 uur, maar voor narcose maar 12 uur. Dus dat is een geruststelling. (Bij een hond die alle kasten kan openen is nuchter blijven een kunst op zichzelf).
Door Lil
#2817246
nova schreef: hoe gaat t nu met Boris?
Je merkt dat hij veel pijn heeft aan die kies. Krabt met zijn nagels over zijn tandvlees en zo. De zwellig is door de ab wel aan het slinken. We zijn denk ik blij als dat ding vrijdag getrokken wordt.
Door nanne
#2817592
Net je verhaal gelezen, wat ontzettend sneu!!!! Het gaat je door merg en been als zo'n beestje het uitgild van de pijn, vreselijk! Je hebt gelijk dat je jouw lieverd even lekker verwend hebt!

Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk is het heel snel vrijdag!  :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door