Maar ik voel toch een iets te dik vetlaagje over de ribbetjes heen naar mijn idee. Ik moet echt wel een beetje kracht zetten om de ribben te voelen, en dat lijkt mij niet de bedoeling, en hij oogt ook gewoon duidelijk dikker dan een jaar geleden.
Toen hij 1.5 was woog hij 6.4 kilo, een paar maanden later 6.8, en na zijn castratie nu 7.8.

Ik heb begrepen dat ze na 1.5 nog wel iets uit kunnen zwaren, maar Moos is natuurlijk een heel klein hondje, dus ik neem aan dat hij rond die tijd toch wel ongeveer uitgegroeid was. Al heeft hij wel duidelijk wat meer spiermassa gekregen het laatste jaar (hij is nu 2.5)
Eigenlijk wil ik hem dus weer terug hebben naar iig de 7 kilo, en als dan blijkt dat er nog wel wat af kan weer terug naar de 6.8 of 6.5
Hoe kan ik dat nu het beste aanpakken? Voorheen kreeg hij 200 gram Rodi. Dat heb ik nu al maanden teruggebracht naar 150 gram Rodi, maar volgens mij bereik ik daar alleen maar mee dat hij nu goed op gewicht blijft....
Kan ik hem bijv. de ene dag 100 gram en de andere 150 gram geven? Of gewoon elke dag 100 gram? Maar dat lijkt me weer zo rigoreus