Urs schreef:
Het is niet ineens gekomen. Hij begon zondag middag wat te manken. Zondag avond bij het laatste rondje kon hij nog amper lopen. Ging zelfs liggen op straat. ( ook al is het een bas, is niet zijn gewoonte) Maandagochtend net zo. Traumeel gegeven en afwachten. Ze gaan mee naar het werk. Maandag tussen de middag was hij gewoon ziek van de pijn. En koortsig Het is naar mijn idee geen verstuiking. Dan kan je na het verstappen direct nog amper lopen bij hem is het gelijdelijk opgekomen. Je mag best bitcherig reageren. Ik heb nog nooit wat verstuikt dus ik weet niet of ik gelijk naar de dokter ren. Maar als ik erge pijn heb neem ik toch ook een pijnstiller. Jasper had echt heel erg pijn. Nu vandaag gaat het beter , en hij heeft nog wel last van zijn poot maar hij is niet meer zo beroerd van de pijn. Ik denk zelf ook dat het een ontsteking is. Omdat hij verder niet lomp heeft gedaan. En inderdaad antibiotica erin. Hoe krijg je anders een ontsteking weg bij een lompe stuiterige basset , door hem weken op te sluiten en hem te laten rusten en amper ermee te lopen? Dan kies ik voor een rigoreuze aanpak en ik weet dat menig van jullie daar heel erg op tegen is. Maar dat is jullie overtuiging. Ik ben er ook niet voor om voor elk wissewasje naar de DA te rennen maar dit kon ik niet aanzien.
OK, nu kan ik het beter begrijpen

Dit verhaal komt bij mij al heel anders over dan het eerste berichtje ..............
Maar v.w.b. de pijnstiller, daar bedoel ik het volgende mee;
als jij een pijnstiller neemt, dan weet je OOK nog dat je rustig aan moet doen.
Als je een hond een pijnstiller geeft, dan heeft hij geen pijn meer en gaat weer rennen en kan dan nog meer schade aanrichten .......
Gelukkig lijkt het nu beter te gaan .....
Is de temp. ook al gezakt ?