Moet dit even kwijt. Indra is al sinds begin maart ziek

Na een week was het nog niet over en ben naar de dierenarts gegaan. Die hebben haar een ontstekingsremmer gegeven en ID van Hills (is ook speciaal voer voor verteringsproblemen). Na een paar dagen was het nog niet over, en ze at ook slecht. Probleem is dat ze sowieso een slechte eter is (terwijl ik toch echt verse voeding geef - Duck om precies te zijn) dus weet ik nooit of ze zich echt niet lekker voelt of iets anders. Dus ik heb in die tussentijd ook yoghurt met zemelen geprobeerd, beschuitjes, bouillon... Noem maar op. Niets was goed.
Dus weer naar de DA en toen kreeg ik een hele waslijst medicijnen mee: Primperan (tegen het braken), Zantac (zuurremmer) en panacur (voor evt. parasieten). Ik moest haar witte vis en aardappelen geven totdat het braken onder controle was en daarna overstappen op Eukanuba Dermatosis (terwijl ik daar toch echt tegen ben, maar ja ik wilde gewoon dat ze beter werd) Nou, na 2 dagen hielt ze de vis + aardappelen al voor gezien en wilde ze weer niet eten. Die Eukanuba brokjes wil ze sowieso niet, dus ben ik gewoon overgestapt op Duck lam & rijst en dat wilde ze af en toe wel eten.
Weer naar DA voor mestonderzoek, bleken geen parasieten in te zitten. Bacteriologisch onderzoek was niet nodig zeiden ze en gaven me weer andere medicijnen mee (Flagyl) een lichte ontstekingsremmer. Maar - zeiden ze- dat werkt pas na 1 à 2 weken.
Nou, daar had ik dus geen zin in aangezien ze al 3 weken bezig was en nog steeds vloeibare diarree had. Het overgeven was af en toe. Op aanraden van mijn fokker contact opgenomen met een dierenarts die ook homeopatische middelen gebruikt. Daar zijn we gisteren geweest en hij heeft een heel speciaal onderzoek gedaan, nml. bioresonantietherapie. Dat is een energetische behandelmethode gericht op het hele lichaam. De methode werkt met energie, meer specifiek met de lichaamseigen trillingen van de patiënt.
Ik heb hier dus geen ervaring mee, maar sta er zeker voor open. Hij kwam erachter dat ze leverinsufficiëntie heeft en een ontsteking aan de Pyerse platen (is een belangrijk onderdeel van de darmen waar de B-lymfocyten worden gemaakt). Logisch dus dat haar hele verteringsstelsel overhoop ligt.
Nu heeft hij een sterk middel tegen de diarree meegegeven en druppels voor de lever. Tevens moet ik voor haar koken (vlees, aardappels, groenten...).
Inmiddels zijn we dus een maand

Over 10 dagen heb ik een check-up bij die dierenarts. Ik hoop echt dat het de komende dagen verbeterd, want het gaat echt niet goed met 'r

Heeft iemand misschien ervaring met deze therapie of tips in verband met haar aandoening en/of voeding?