Het is een combinatie-lucht van doorgekookte bloemkool van 12 maanden oud, bedorven vlees, dierenwinkellucht, kaas die oud en bezweet is en vaag ruikt het naar poep. In 1 woord ruikt het totaal rot. Echt.
De kotst was voornamelijk water met wat stukken vlees die ik van gisterenavond herken.
Wat zouden jullie doen? Vasten en afwachten? Naar de DA? Denken jullie aan bedorven eten als je dit zo leest? Of een virusje? Hij is natuurlijk in het park geweest vandaag maar ik let altijd behoorlijk goed op. Volgens mij heeft hij niks gegeten.
Vanmorgen was ie nog aan het spelen en donderjagen. Vanmiddag heeft hij in het park gerend en gespeeld. Toen we thuis kwamen heeft hij weer gespeeld en ineens, out of the blue, moest hij kotsen...... Zijn neus voel koel, hij heeft geen koorts, maar volgens mij voelt hij zich ook niet echt 100% (misschien heeft hij, net als ik, last van de stank van zijn eigen kots! Pfff, ik heb gedweild, de kleedjes zitten in de was, de manden staan buiten, al wel gewassen en ik ruik de lucht nog steeds).
Herkend iemand mijn (vieze) verhaal? Ik heb echt brakend het braaksel op staan ruimen.....