Met qyan ging het al een tijdje aan de beterende hand, maar inmiddels gaat het zo goed dat ik het nu ook daadwerkelijk durf te schrijven

Alle klachten vanwege lyme ed zijn zo goed als verdwenen. Problemen met de poten hebben we ook niet echt meer gehad, ja, van de week 2 dagen, maar hij is weer gegroeid. Heeft nu ook bijna de maximaal toegestane schofthoogte bereikt en weegt inmiddels 38,5 kilo. We zitten nu ongeveer op 6,5 km fietsen, waardoor de bespeiring in de achterhand ook weer helemaal terug is en steeds beter wordt.
de vacht en huidproblemen waar een paar weken terug sprake van was zijn inmiddels helemaal verdwenen. (behalve wat uitgedroogde pukkels op zijn ballen

hij stinkt niet meer, vacht is niet meer vet, glanst weer, etc, etc.
3 weken terug zijn we begonnen met het afbouwen van de echinacea en teunisbloemolie capsules en de vitaminepillen. En deze week staat hij helemaal droog (zonder pillen dus)

Na maanden tot bijna een jaar van gedokter kan ik weer genieten van mijn hond en Qyan weer van het hondenleven zoals het hoort te zijn

Inmiddels zijn zijn poten in goede staat verklaart (weet niet hoe ik het anders moet zeggen) en mag hij meer gaan springen, apporteren en wordt morgen weer voor het eerst begonnen met pakwerk!
Heb af en toe echt gedacht dat het afgelopen was met qyan en had een tijd terug nooit gedacht dat het zo goed zou gaan, als het nu gaat!
denk ook wel dat het heel eerlijk is om te zeggen dat ik zonder doggynet en later barfplaats met qyan nooit had geweest waar we nu met hem zijn, en dus bedankt aan iedereen voor alle adviezen en steun

wel lekker hoor, eindelijk een keer goed nieuws te kunnen geven!
gr wendy en een lebber van qyan