Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2397211
Wat heerlijk dat het zoveel beter gaat! :-*

Het lijkt mij niet dat incontinentie van invloed is op de nieren.
Incontinentie komt door een slappe sluitspier, daar worden de nieren niet anders van.
Omgekeerd kun je wel bij slecht werkende nieren, en dus meer urineproductie, eerder symptomen krijgen van incontinentie.
#2397372
Nou dat is fantastisch!
Sita die ben ik op een gegeven moment ook minder previcox gaan geven. Het duurde even voordat ik erachter was dat het slechte eten daardoor kwam. Ze had op een gegeven moment zwarte ontlasting toen wist ik wel hoe laat het was.
Hopelijk heb je de oorzaak nu gevonden.  :-*
#2397896
Lizzy schreef: Hoe het komt is misschien een raadsel, maar dit is ongelofelijk fijn zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet maar lekker van je meis :-* :-* :-*
Ja, het is inderdaad ongelofelijk fijn dat het weer beter gaat met haar  :D :D :D
Sanyo schreef: Wat heerlijk dat het zoveel beter gaat! :-*

Het lijkt mij niet dat incontinentie van invloed is op de nieren.
Incontinentie komt door een slappe sluitspier, daar worden de nieren niet anders van.
Omgekeerd kun je wel bij slecht werkende nieren, en dus meer urineproductie, eerder symptomen krijgen van incontinentie.
Hmmmm dit klinkt inderdaad heel erg logisch  ;) ;)
*Dorothea* schreef: Nou dat is fantastisch!
Sita die ben ik op een gegeven moment ook minder previcox gaan geven. Het duurde even voordat ik erachter was dat het slechte eten daardoor kwam. Ze had op een gegeven moment zwarte ontlasting toen wist ik wel hoe laat het was.
Hopelijk heb je de oorzaak nu gevonden.  :-*
Oke, jij bent dus ook gaan minderen met goede resultaten, ik hoop dat deze manier van pijnstilling geven voorlopig voldoende is.
Tot nu toe gelukkig wel, Sammy loopt weer elke ochtend door het huis heen te springen en Jillz uit te dagen  :biggrin2: :P
#2428764
Vanmiddag gaan we weer Sammy's nierwaardes laten controleren, gewoon omdat ik toch wel heel graag wil weten hoe ze er voor staan.

Als ik naar sammy kijk zou het me heel erg verbazen als ze niet goed zijn.
Ze drinkt weer als normaal, ze is niet meer misselijk en eet gewoon goed en haar vacht is niet meer zo vettig.
Ze is wel nog erg moe en wilt de afgelopen dagen niet elke ochtend en avond wandeling meer mee maar ik denk dat dat nog nasleep van de vakantie is.
Daarnaast heeft ze weer 2 nieuwe bulten, maar ik ga ervan uit dat die net als al haar andere bulten gewoon vetbulten zijn.

Ik vind het wel een beetje spannend, ik hoop echt dat haar nieren goed zijn  :-[ :-\
#2429708
Sammy1980 schreef: Vanmiddag gaan we weer Sammy's nierwaardes laten controleren, gewoon omdat ik toch wel heel graag wil weten hoe ze er voor staan.

Als ik naar sammy kijk zou het me heel erg verbazen als ze niet goed zijn.
Ze drinkt weer als normaal, ze is niet meer misselijk en eet gewoon goed en haar vacht is niet meer zo vettig.
Ze is wel nog erg moe en wilt de afgelopen dagen niet elke ochtend en avond wandeling meer mee maar ik denk dat dat nog nasleep van de vakantie is.
Daarnaast heeft ze weer 2 nieuwe bulten, maar ik ga ervan uit dat die net als al haar andere bulten gewoon vetbulten zijn.

Ik vind het wel een beetje spannend, ik hoop echt dat haar nieren goed zijn  :-[ :-\
En? Hoe staat het ervoor?

(jij hebt dat met Sammy, ik met Linga, dat we waarschijnlijk nooit zullen weten wat er nou mis was.... Vervelend he..... :-\)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door