eerst dacht ik dat minx loops aan t worden was, geen vreemde gedacht toch, ze zag er wel niet loops uit maar goed kon het begin zijn.
maar we zijn nu een paar weken verder en ze is toch echt niet loops.

het zijn best aardig grote plekken en het gebeurd meestal s nachts als ze slaapt.
omdat minx altijd met dr hoofd richting de bloedplekken ligt begon er te dagen dat het ergens bij dr hoofd vandaan moest komen.
ik heb al paar keer opgelet, maar gisteravond lag ik op bed en zag dus weer een bloedplek, net vers.
het komt dus uit dr bek waarschijnlijk(heel misschien dr neus)
ik al helemaal in de stres dr bek gecontroleerd en dr neus, dr neus lijkt t niet, maar in dr bek kan ik ook niets vinden.

het zijn kwijlplekken denk ik, het meeste bestaat uit kwijl, maar er zit bloed door.
nu belde net mn moeder en die zei dat voordat ik gestrest raak eerst eens moet informeren op bp.

ze vraagt zich af of het door het vlees kan komen?
minx die kwijlt best veel, maar overdag likt ze dr bek schoon en als ze slaapt dus niet, zou het kunnen dat het roodachtig is door het vlees?
omdat daar dus bloed in zit. ???
dr laatste eten krijgt ze rond 21.00 s avonds.

ze heeft het nooit eerder gehad, pas sinds paar weken, ze stinkt ook uit dr bek, dat heeft ze ook nooit gedaan.
niet op brokken en niet op vlees.

ik ben paar sinds 2 weken met groene leem kuur bezig, dus dat kan t niet zijn, want ervoor was t ook al.

misschien iemand enig idee wat het is?