Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

yuki11 schreef: Vanmorgen gegeten;

Bandit's kipmix met groentemix (broccoli, paksoi, witlof, pompoenpitten&cashewnoten), capsule Q10, groenlipmossel, visolie, mineralenmix, Corta Rx, Endoxanpillie ( :-X), biogarde

t Is een hele administratie ::)
yuki11 schreef: Opgezette klieren?? Nergens meer te bekennen!!! :circle: :circle:
Kijk dat klinkt goed!! Doorgaan zo yuki!
Mag ik vragen waarom je Q10 geeft? Wat doet het?
Zo, hallo?! Klieren in het gareel? Wat heerlijk! Is dat ook een beetje wat Rutteman voorspeld had?

Weet je, ik denk dat het een grote rol speelt dat Yukel tot op heden niet veel aan chemie blootgesteld is geweest, en tegelijkertijd goede, natuurlijke voeding heeft gehad. De natuurlijke weerstand van zo'n hond lijkt me vele malen groter daardoor, en het effect van de chemie die je er nu noodgedwongen in stopt dus ook. Ik weet niet of het zo werkt, maar het is weer eens mijn blonde logica.

Harstikke fijn in ieder geval dat het aanslaat! Ga zo door met z'n beiden!
May Linn schreef: Kijk dat klinkt goed!! Doorgaan zo yuki!
Mag ik vragen waarom je Q10 geeft? Wat doet het?
Goeie vraag  ;)
Q10 is een co-enzym, welke zorgt voor verschillende belangrijke omzettingsstappen in de energieproductie in de cel. Het kan ingezet worden bij bv vermoeidheid.
Ik had ineens de ingeving om t toe te voegen  ::)
Het is tevens een anti-oxidant.
Anne in Duitsland schreef: Zo, hallo?! Klieren in het gareel? Wat heerlijk! Is dat ook een beetje wat Rutteman voorspeld had?

Weet je, ik denk dat het een grote rol speelt dat Yukel tot op heden niet veel aan chemie blootgesteld is geweest, en tegelijkertijd goede, natuurlijke voeding heeft gehad. De natuurlijke weerstand van zo'n hond lijkt me vele malen groter daardoor, en het effect van de chemie die je er nu noodgedwongen in stopt dus ook. Ik weet niet of het zo werkt, maar het is weer eens mijn blonde logica.

Harstikke fijn in ieder geval dat het aanslaat! Ga zo door met z'n beiden!
Het ligt er helemaal aan of t aanslaat, wat t met de klieren doet, dus dit is vast een goede ontwikkeling!!!
Maandag zal Rutteman zijn oordeel er over vellen.

Jouw blonde logica is ook exact mijn logica hoor!!! Ik weet zeker dat Yuk's beginstatus een grote pré is in deze!!
Zijn maag is sterk, zijn darmflora goed op peil! Zijn stofwisseling goed.
Tuurlijk is het lullig om dat nu te gaan verstoren (ik zal proberen om het steeds zo goed mogelijk op peil te houden natuurlijk), maar beter dan zo kun je aan een kuur als deze niet beginnen, volgens mij!!

Waren wij niet overgestapt op vers, dan was dit vast en zeker een groot fiasco geworden (aangezien Yuki daarvoor namelijk altijd bij t minst of geringste diarree had bv)!!

Ik denk trouwens dat blonde logica prima past bij Yuki  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door