En Noni zit toevallig ook in Black-Dog ::)
Sorry ik zou persoonlijk, als ik dan toch Noni als pijnstiller zou willen proberen, zeker géén hondenvoer voeren waar "lekker handig" kant en klaar Noni in verwerkt is.
Black-Dog voegt zoveel kruiden, bessen enz. enz. enz. toe, wat ze zelf "een arsenaal aan natuurlijke voedingssupplementen" toe dat ik er helemaal akelig van wordt.
Kruiden kunnen een heel krachtige werking hebben, no way dat ik geloof dat heel de reut zomaar zonder nare gevolgen aan iedere hond gegeven kan worden.
Van de site van Black-Dog:
Black-Dog Health is vanuit een veterinair oogpunt samen gesteld, de voeding heeft als voordeel dat deze door iedere gezonde hond gegeten kan worden. Daarin tegen is Black-Dog Health zo samengesteld dat elke voeding afzonderlijk als dieet tegen bepaalde klachten en/of aandoeningen inzetbaar is. Al onze voedingen zijn voorzien van een natuurlijk glucosamine-mengsel.
en
Om onze voedingen op uniek niveau te brengen voegen wij o.a. goji bessen, blauwe bosbessen,, veenbessen, jeneverbessen, brandnetel kruid, frambozen blad, kamille, kleefkruid, passiekruid, energiekruid, zeewier en verse knoflook aan onze voedingen toe. Daarbij zijn alle Black-Dog Health voedingen uitgerust met een arsenaal aan natuurlijke voedingssupplementen.
Nou... uniek is het zeker :-X
Maar goed, daar heb ik al eens eerder mijn zegje over gedaan geloof ik... ik ga nu weer even op m'n handen zitten.
P.s. Sorry Riek voor het vervuilen van je topic