Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Riek
Hilde-papillon schreef: Jammer dat het toch niet anders kan, maar weet inderdaad  wel waar je voor staat. Hopelijk verloopt alles voorspoedig!!
Weet je al wanneer dat het zal gebeuren?

Heel veel sterkte
Groetjes
Hilde

Er moet even overlegd worden met degene die opereerd. Hij is hier alleen op maandag en voor de komende 2 maandagen stonden er al operaties gepland. Zo het er nu uitzag durfde ze niet te zeggen wanneer het kan. En daarna gaan ze ook nog eens 3 weken met vakantie. Wat ik ze overigens erg gun, maar ik zu het wel erg fijn vinden als Femke voor die tijd geopereerd zou zijn. 
Morgen of overmorgen hoor ik meer.
Door kira
Hé wat balen zeg. Als het zo lang duurt, overweeg je dan nog een andere arts? Hoe vaker de schijf er naast ligt, hoe meer risico lijkt mij op beschadigingen en veroorzaken van arthrose.
We duimen dat Femke heel snel hersteld na de operatieen binnenkort weer een flying butterfly is. Dikke knuffel voor jou en Femke.
Door Truus
Wat vreselijk balen  :(. Heel veel sterkte met Femke , ik hoop dat je niet zolang hoeft te wachten want het kan maar achter de rug zijn :-*
Door Nynke
Ojakkes Riek !!!  Daar zit je niet op te wachten  :-X :-X  maar ja, als het dan toch moet gebeuren, dan maar zo snel mogelijk lijkt mij  :-\ 

Sterkte voor jou en het Erwtje !!!!!
Door Riek
Dankjewel voor al jullie lieve woorden en knuffels enzo.
Ja, ik denk er dan inderdaad over om het door een andere dierenarts te laten doen.
Maar ik wel alle vertrouwen in deze arts. Hij deed deze operatie vorige week ook en maandag staat er ook een in de agenda. Dus hij lijkt me wel ervaren wat dit (en de rest) betreft.
Ik wacht eerst het gesprek af.
Door Charlie Angel
Dat valt toch even tegen zeg dat ze toch onder het mes moet.
Maar als ze daardoor weer goed hersteld dan is dat het belangrijkste.
Knuffel voor Femke en jou en hopelijk vind deze arts toch de tid om haar op korte termijn te opereren. :-*
Door Riek
Nou gelukkig ik ben net gebeld door de dierenarts.
Maandagmorgen om 9 uur wordt de dame nuchter verwacht.
Dierenartsvrouw gaat op haar enige vrije ochtend werken zodat dierenartsman kan opereren.
Ze wist nog niet of Femke als eerste of als tweede aan de beurt is.
En ze verwacht wel dat ik haar aan het eind van de middag weer op kan halen.
Moet zeggen dat de gedachte dat ze daar zou moeten blijven niet eens in me opgekomen is.
Ben nu al nerveus, wat zal mijn huis schoon worden die dag....
Door Hilde-papillon
Wat goed, dat het toch al zo snel kan gebeuren! Super zeg van die dierenartsen.
Ik kan me voorstellen dat je nu al zenuwachtig bent....
Mijn duimen draaien hier al volop, dat alles prima zal verlopen !!
Groetjes
H-H-S
Door HannekeKjell
En Noni zit toevallig ook in Black-Dog  ::)

Sorry ik zou persoonlijk, als ik dan toch Noni als pijnstiller zou willen proberen, zeker géén hondenvoer voeren waar "lekker handig" kant en klaar Noni in verwerkt is.

Black-Dog voegt zoveel kruiden, bessen enz. enz. enz. toe, wat ze zelf "een arsenaal aan natuurlijke voedingssupplementen" toe dat ik er helemaal akelig van wordt.
Kruiden kunnen een heel krachtige werking hebben, no way dat ik geloof dat heel de reut zomaar zonder nare gevolgen aan iedere hond gegeven kan worden.

Van de site van Black-Dog:
Black-Dog Health is vanuit een veterinair oogpunt samen gesteld, de voeding heeft als voordeel dat deze door iedere gezonde hond gegeten kan worden. Daarin tegen is Black-Dog Health zo samengesteld dat elke voeding afzonderlijk als dieet tegen bepaalde klachten en/of aandoeningen inzetbaar is. Al onze voedingen zijn voorzien van een natuurlijk glucosamine-mengsel.

en
Om onze voedingen op uniek niveau te brengen voegen wij o.a. goji bessen, blauwe bosbessen,, veenbessen, jeneverbessen, brandnetel kruid, frambozen blad, kamille, kleefkruid, passiekruid, energiekruid, zeewier en verse knoflook aan onze voedingen toe. Daarbij zijn alle Black-Dog Health voedingen uitgerust met een arsenaal aan natuurlijke voedingssupplementen.

Nou... uniek is het zeker  :-X

Maar goed, daar heb ik al eens eerder mijn zegje over gedaan geloof ik... ik ga nu weer even op m'n handen zitten.

P.s. Sorry Riek voor het vervuilen van je topic  :-[
Door Lizzy
Ik lees dit nu pas (doordat wat je schreef in Linga's topic). Welke DA gaat haar opereren? Wat is er precies loos met de knieschijf? Sterkte met je meis :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door