Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Lizzy schreef: Nou, da's lekker, hij wil nu ook niet echt meer eten :'(. Volgens mij een bijwerking van de digitalis :-\. Hij is vandaag wel redelijk rustig, dat wel :-\
:-\ :-\ :-\ zucht :-\  Had die al wat gegeten vandaag?  Maarja, Bruut is geloof ik ook zoeen die leeft voor zijn eten, toch?
Door Lizzy
Angelique schreef: :-\ :-\ :-\ zucht :-\  Had die al wat gegeten vandaag?  Maarja, Bruut is geloof ik ook zoeen die leeft voor zijn eten, toch?
Ja precies, daar leeft hij voor..... :-\
Door Lizzy
bloemetje schreef: Slecht teken lieve Lizzy  :'(. Ik hoop dat het alleen een bijwerking is!
Maar als ie niet zonder die pillen kan... Nou goed, ik wil er nog niet aan denken!
Door Truus
Lizzy schreef: Nou, da's lekker, hij wil nu ook niet echt meer eten :'(. Volgens mij een bijwerking van de digitalis :-\. Hij is vandaag wel redelijk rustig, dat wel :-\
Digitalis is toch vingerhoedskruid ???? Wat ruk dat hij nu ook niet wil eten. Heeft hij de hele dag nog niets op?
Door Lizzy
*Dorothea* schreef: ik zou de dosis halveren van de digitalis, het is misschien wat veel zo in combi met furosemide.
Dank je voor het meedenken lieverd :-* :-* :-*

OK, ik ga de dosis terug brengen. Zal ik dat doen totdat ik de foresomide moet afbouwen naar de halve dosis? En dan de digitalis weer ophogen?
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Dank je voor het meedenken lieverd :-* :-* :-*

OK, ik ga de dosis terug brengen. Zal ik dat doen totdat ik de foresomide moet afbouwen naar de halve dosis? En dan de digitalis weer ophogen?
Ik zou gewoon even minder geven, er zijn gewoon veel honden die er slecht bij eten. En aangezien je in combi met furosemide de dosis van digoxine moet halveren, zit je nu al vrij aan de hoge kant. Kijk eerst maar eens of ie op een halve dosering wel wil eten, want dit is ook niks zo.  :(
Door ulla
Ik heb ook een hond gehad die beroerd werd van de digitalis,hetgeen hij nog at braakte hij uit, tot water toe.
Ik ben gaan minderen na overleg met de da, en hij knapte ziender ogen op.
Ik hoop dat Brutus dat ook gaat doen.
Sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door