Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Nou moe? Ik denk, even een rondje barfplaats voor het slapengaan, kom ik ineens in deze acute crisis terecht! Dat kan toch niet waar zijn, dat een kerngezonde en vrolijke hond acuut nierfalen heeft? Heeft de da per abuis een urinemonster van z'n grootmoeder onder de loep gelegd?

Wat een wervelwind van emoties moet er nu door je heen trekken, Lizzy, en Leo ook. Enerzijds de vreugde om jullie biskwietje, anderzijds de donkere wolken die zich ineens boven Linga lijken samen te pakken. Echt onvoorstelbaar!

Ik wens jullie heel veel kracht toe, en de geestelijke flexibiliteit om ondanks alle zorgen - ook die om Brutus - toch ook een beetje van die nieuwe muppet te kunnen genieten! Hou vol!
Lizzy schreef: Helaas, het blijkt wel degelijk lichamelijk te zijn :'( :'( :'( :'(

De kreatinine is verhoogt, die is 142 terwijl die tussen de 65 - 139 hoort te zijn.
Eiwit is verhoogt, 75 g/L, terwijl die tussen de 47 - 69 hoort te zijn.
Ureum is ernstig verhoogt, 19.1 terwijl die tussen de 2.3 - 9.1 hoort te zijn.
Soortgelijk gewicht van de urine is niet goed, 1.010.
Er zat een spoor bloed in de urine.

Onze DA sluit (acuut) nier-falen niet uit. Oorzaak: nog onbekend. Ze heeft pro-actief AB gekregen en Benakor (voor de nierdoorbloeding). Donderdag moet ik naar Warmerdam voor een echo van de nieren.

Ik ben bang dat ik niet onder woorden kan brengen hoe ik me voel...............

Godzijdank was Dorothea hier vandaag. OK, ik heb haar kraamvisite dag volledig verziekt, maar ik zou niet weten wat ik zonder haar had moeten doen :'( :'( :'(.
Godsallemachtig :'( :'( :'( :'( Lizzy, Oh wat erg :'( :'( :'( Ik hoop zo dat het allemaal met een sisser gaat aflopen!!! Sterkte!!
Voor nu  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :'(
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op wo 21 apr 2010, 07:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door