Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Robian
Wat ontzettend moeilijk.
Gevoelsmatig ben ik het met Dory eens, ik zou ook gaan aftellen.
Ik zou geen datum vast stellen maar elke dag nemen zoals hij komt.

Een dikke knuffel voor jullie en Chasey  :-*
Door Mariska
Ach Jolly ik zie je bericht over Chasey vandaag pas...wat een moeilijke en verdrietige situatie is dit. Ik wens je veel sterkte de komende tijd, geniet van je mannetje! Geef hem een dikke knuffel  :-*
Door Jolly
Vandaag hadden we voor ons gezinnetje een fotoshoot en de fotografe was zo lief om ook de honden en dan met name Chasey op de gevoelige plaat vast te leggen.
Binnen nu en 2 weken krijg ik de foto's daarvan.
Ben erg benieuwd.

Overigens gaat het heel best met Chasey.
Door Ine
Jolly schreef: Vandaag hadden we voor ons gezinnetje een fotoshoot en de fotografe was zo lief om ook de honden en dan met name Chasey op de gevoelige plaat vast te leggen.
Binnen nu en 2 weken krijg ik de foto's daarvan.
Ben erg benieuwd.

Overigens gaat het heel best met Chasey.
Laten we duimen, dat hij het gewoon iedereen verbaast :-*
Door K@rin
och Jol, ik lees het nu pas allemaal !
wat een narigheid ...........
ik hoop, dat jullie samen nog wat kunnen genieten.
en geloof me, als de dag daar is, dan weet je dat !!
dan is het "tot hier en niet verder" ....
heel veel sterkte gewenst en natuurlijk een dikke knuffel !!  :-* :-* :-*
Door Nitus
Hier nog iemand die het nu pas leest :-[. Wat vreselijk [3 of 5 letterwoord]! :'( Maar wel heel fijn te lezen dat het nog heel goed met Chasey gaat! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn. :-*
Door Jolly
Nitus schreef: Hier nog iemand die het nu pas leest :-[. Wat vreselijk [3 of 5 letterwoord]! :'( Maar wel heel fijn te lezen dat het nog heel goed met Chasey gaat! Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat de foto's goed gelukt zijn. :-*
beide mag.
zo voel ik me ook.
Ik probeer hem wel gewoon hond te laten zijn, maar betrap me er wel op dat ik bij extra hijgje, kreuntje, zuchtje meteen super allert ben. :-[ :-\
Ook als hij even gekke dolle minuten heeft, ben ik eigenlijk best bang dat er iets fout kan gaan.
Kortom heel vermoeiend van mezelf.
Door Jolly
:'( Het gaat rap.
Hij slaapt veel meer dan anders, en nog veel meer kleine dingen die niet bij hem horen.
maar hij doet nog vollop mee met alles en geeft nog geen "look"
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door