Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Lizzy schreef: Fijn dat het beter gaat! Ik zie alleen kruisjes en geen foto's ;D
Misschien omdat ze in een picasa album staan? Ik zie ze namelijk wel...

Heb ze nu in photobucket gezet, dus nu zou het zeker moeten lukken:

Afbeelding

Afbeelding
Door Nitus
Hitam schreef: :) Dat was maar heel even. Goede berichten mogen altijd  :)
ah, gelukkig! :D
Ze had Monique haar honden ook op de Bai he gezet. Het is geen kritiek alleen een constatering.
Bai he is de knol van een lelie.
Ok, ze krijgt ze allebei, dat vroeg ik me al af.
Ik vatte het ook niet als kritiek op hoor, maar snapte het niet helemaal. Nu dus wel :).
En bedankt voor de vertaling!
Door margreet
Wat heerlijk dat ze toch nog zo kan genieten meis en wat een prachtig koppie heeft ze toch(al is ze verwend) :-* :P
Door Nitus
Thanks :-*. Aan pit ontbreekt het deze dame gelukkig niet 8). Ze vind het ook al weer nodig naar haar aarstvijanden uit te vallen... ik wist niet dat ik daar ooit blij mee zou zijn ::) ;D
Door spreeuwtje
goed om te lezen!!!
ik was hier al een tijdje niet geweest.. maar jouw mooie Gitte zat af en toe wel in mijn gedachten..

Door roefus
Ze heeft een heerlijke lieve kop  :-*
En wat fijn dat het toch weer goed met haar gaat en jullie nog samen even verder kunnen.
Door Laura2004
Ik schrok ook eventjes toen ik zag dat dit er weer wat gezegd was in dit topic, maar het is gelukkig goed nieuws :) Fijn dat het weer beter gaat met die mooie meid, geniet van elkaar :-*
Door Staftime
Fijn om te lezen dat Gitte zich een stuk beter voelt.
Hopelijk kunnen jullie nog lange tijd van elkaar genieten.
Door karin2
Ik lees dit topic nu pas  :-[

dit is geen leuke uitslag maar je weet nu tenminste waarvan ze het zo benauwd had .

fijn dat ze zich nu beter voelt en ik hoop dat dat nog een héle tijd zo mag blijven!!!

geniet nog lekker van mekaar  :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door