Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
Pffffffff, sta jij daar dan ook met een strak gespannen buik, alsof het bij jou gebeurt? :-\
Wees maar blij, dat je gegaan bent, want als het was opengesprongen bij Bas, dan was je verder van huis!
Vanaf nu gaan we de goede kant op, daar duim ik voor!
Gelukkig dat er bij Moby verder niets hoefde gebeuren.
Hoe moet je het nu verder schoonhouden?
Dit keer een stevige knuffel voor jouw en 2 kleintjes voor Moby en Bas! :-* :-*
Door Ivonne
ik krijg het ongelofelijk warm van dit soort dingen echt dat het zweet me op mijn rug staat :-\ Maar wat er ook gebeuren moet; ik laat geen van mijn dieren dit "alleen" onder gaan, ik zal zeker niet in een wachtkamer gaan wachten. Dan moet ik maar ff op de tandjes bijten en een bezweet lijf krijgen.

Ik moet indien nodig het even schoonmaken met iets van Betadine maar voor nu moet de handel er gewoon uit lopen; ziet er niet fris uit maar is beter.
Verder natuurlijk weer de allom bekende antibiotica erbij gekregen, maar goed dat moet dan maar.
Door Truus
Gedsie Ivonne, dus het gaat nog niet lekker met Bas :(.
Maar goed dat je naar de D.A. bent gegaan en nu kan alle rotzooi eruit he.
Wat zal hij een pijn hebben gehad, arm Bas.
Het zit allemaal niet mee he meid.
Ik duim hoor en het moet nu maar eens de goede kant op gaan.
Sterkte!
Door Ivonne
alle knuffels zijn doorgegeven aan de beide beestjes ;D

Bas is best een beetje sneu, kan zijn draai niet echt vinden en als ie loopt dan doet ie dan met een kromme rug en dan probeert ie heeeeel lichtvoetig vooruit te komen ;D met hele snelle stapjes.... eigenlijk geen gezicht maar ook zielig want het zal best pijnlijk zijn.
Door Truus
Ivonne schreef: alle knuffels zijn doorgegeven aan de beide beestjes ;D

Bas is best een beetje sneu, kan zijn draai niet echt vinden en als ie loopt dan doet ie dan met een kromme rug en dan probeert ie heeeeel lichtvoetig vooruit te komen ;D met hele snelle stapjes.... eigenlijk geen gezicht maar ook zielig want het zal best pijnlijk zijn.

Tsjeetje , wat zielig. Wat een zorgen he Ivonne :(

Door margreet
Lieve Yvonne ook vanuit hier natuurlijk heel veel knuffels voor jullie,we hopen dat alles nu de betere kant uitgaat he!!!
Ach die grote lummel,dan is het net een kleind kind he,als ze wat mankeren :-*
Door Ivonne
niet slecht; hij "schrikt" van zijn lijf als hij wil gaan zitten liggen of juist weer gaan staan en de eerste meters met het lopen zijn ook lastig.

De wond vloeit netjes na en Bas komt in zijn geheel wel iets beter over. De AB en de pijnstillers doen hun werk "goed".

Ik houd het goed in de gaten maar het lijkt goed te gaan.
Door Truus
Dat jij het goed in de gaten houdt, hoef je ons niet te vertellen ;) Dat geloven we gelijk ;D.

Fijn dat het de goede kant op gaat. Nu moet het even z'n tijd hebben he.
Voor hoelang heb je nog pijnstillers en AB?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door