Moderator: Lizzy
Ine schreef: Ik hoop bij Pauline straks goede berichten te lezen!??? ??? Bij Pauline? Van J&J? (vermoed dat ik het antwoord wel in de bar kan lezen![]()
![]()
Nitus schreef: ??? ??? Bij Pauline? Van J&J? (vermoed dat ik het antwoord wel in de bar kan lezen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor.)
En je kunt idd een goed bericht lezen! Met Fedor's poot gaat het heel goed. De DA was zeer tevreden, hij heeft ook met eigen ogen gezien hoe 'raar' Fedor soms doet, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Waarschijnlijk komt dat doordat z'n spieren en zenuwen ook een optater hebben gehad.
De DA heeft gevoeld, getrokken, geduwt en geknepen aan en in Fedor's poot en Fedor gaf geen sjoege, vond alles best. Het heftige hijgen wat hij de hele dag door deed komt dus niet door pijn, da's al heel fijn om te weten.
Het maffe is dat Fedor vandaag heel rustig is, niks geen overmatig gehijg. En hij probeert ook niet meer constant aan zijn poot te likken en te bijten. We gaan dus de goed kant op!
margreet schreef:Ah, op die fiets
Zo dat zijn idd goede berichten ja,gefeliciteerd hoor meis
Ja we zitten bij pauline,slapen daar een nachtje omdat we morgen een wedstrijd hebben in Borculo en we dan niet zo vroeg van huis hoeven en nog 2 1/2 uur hoeven te rijden 8)
Kruimel schreef: Fjieuw, fijn dat het goed gaat met Fedor!Fedor zat niet in het gips
In het begin kan het gips vervelend strak zitten doordat de breuk nog gezwollen is; later slinkt de boel en dan zit het gelijk veel beter. Misschien dat dat verklaart waarom hij in het begin zo zat te hijgen en probeerde te knagen.