Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sennaruby
Arme Fedor..... Een ongeluk zit zeker in een klein hoekje zeg  :-[
Ik wil jullie veel beterschap wensen en ik wil ook nog even kwijt dat ik hem echt PRACHTIG vindt, zelfs met pyama aan  :-*

Groetjes,

Fieke
Door Jolly
he gets, wat naar nou dat je het idee hebt dat het niet lekker zit.
Hopelijk kunnen ze je in Wilmoord er een goed antwoord op geven
Door Nitus
Ine schreef: Ik hoop bij Pauline straks goede berichten te lezen! :-* :-*
??? ??? Bij Pauline? Van J&J? (vermoed dat ik het antwoord wel in de bar kan lezen ;), maar daar heb ik nu even geen tijd voor.)

En je kunt idd een goed bericht lezen! Met Fedor's poot gaat het heel goed. De DA was zeer tevreden, hij heeft ook met eigen ogen gezien hoe 'raar' Fedor soms doet, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Waarschijnlijk komt dat doordat z'n spieren en zenuwen ook een optater hebben gehad.
De DA heeft gevoeld, getrokken, geduwt en geknepen aan en in Fedor's poot en Fedor gaf geen sjoege, vond alles best. Het heftige hijgen wat hij de hele dag door deed komt dus niet door pijn, da's al heel fijn om te weten.
Het maffe is dat Fedor vandaag heel rustig is, niks geen overmatig gehijg. En hij probeert ook niet meer constant aan zijn poot te likken en te bijten. We gaan dus de goed kant op!
Door margreet
Nitus schreef: ??? ??? Bij Pauline? Van J&J? (vermoed dat ik het antwoord wel in de bar kan lezen ;), maar daar heb ik nu even geen tijd voor.)

En je kunt idd een goed bericht lezen! Met Fedor's poot gaat het heel goed. De DA was zeer tevreden, hij heeft ook met eigen ogen gezien hoe 'raar' Fedor soms doet, maar daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Waarschijnlijk komt dat doordat z'n spieren en zenuwen ook een optater hebben gehad.
De DA heeft gevoeld, getrokken, geduwt en geknepen aan en in Fedor's poot en Fedor gaf geen sjoege, vond alles best. Het heftige hijgen wat hij de hele dag door deed komt dus niet door pijn, da's al heel fijn om te weten.
Het maffe is dat Fedor vandaag heel rustig is, niks geen overmatig gehijg. En hij probeert ook niet meer constant aan zijn poot te likken en te bijten. We gaan dus de goed kant op!

Zo dat zijn idd goede berichten ja,gefeliciteerd hoor meis :-*

Ja we zitten bij pauline,slapen daar een nachtje omdat we morgen een wedstrijd hebben in Borculo en we dan niet zo vroeg van huis hoeven en nog 2 1/2 uur hoeven te rijden 8)
Door Nitus
margreet schreef:
Zo dat zijn idd goede berichten ja,gefeliciteerd hoor meis :-*

Ja we zitten bij pauline,slapen daar een nachtje omdat we morgen een wedstrijd hebben in Borculo en we dan niet zo vroeg van huis hoeven en nog 2 1/2 uur hoeven te rijden 8)
Ah, op die fiets :). Heel veel plezier bij Pauline en veel succes morgen! En mochten jullie in de buurt van Gorssel zin aan koffie krijgen..... , dan weet ik nog wel een goed restaurant :2funny: :2funny:  grapje hoor. Jullie zijn van harte welkom :-*.
Door Mevroi Kruim
Fjieuw, fijn dat het goed gaat met Fedor!
In het begin kan het gips vervelend strak zitten doordat de breuk nog gezwollen is; later slinkt de boel en dan zit het gelijk veel beter. Misschien dat dat verklaart waarom hij in het begin zo zat te hijgen en probeerde te knagen.
Door Nitus
Kruimel schreef: Fjieuw, fijn dat het goed gaat met Fedor!
In het begin kan het gips vervelend strak zitten doordat de breuk nog gezwollen is; later slinkt de boel en dan zit het gelijk veel beter. Misschien dat dat verklaart waarom hij in het begin zo zat te hijgen en probeerde te knagen.
Fedor zat niet in het gips ;). Hij heeft alleen de eerste 3 dagen een rekverbandje om z'n poot gehad. Ik denk dat de reden van zijn hijgen een combinatie van stress en na/bijwerking van de narcose en pijnstillers was. Vanaf vrijdag krijgt Fedor ook geen pijnstillers meer.

Vandaag zijn de krammen eruit gehaald!! Een hele opluchting voor zowel Fedor als ons. Hier een fotootje van zijn poot:

Afbeelding (Klik op de foto voor vergroting)

Fedor loopt al bijna weer normaal, we zijn de wandeltijd aan het opvoeren, zitten nu al op 5x per dag een half uur. Hij gebruikt zijn poot goed, maar ontziet hem wel als hij zich omdraait of in de auto springt ::) :-[. Dat was niet helemaal de bedoeling, maar hij was sneller als verwacht... maw het gaat goed met hem! :) We zullen hem nu alleen goed tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Die 7 weken aangelijnd zullen nog wel eens moeilijk kunnen worden. Maar ach, dat overleven we ook wel weer.

En als afsluiting nog een mooie portretfoto die ik vandaag gemaakt heb van onze knappe vent 8):

Afbeelding
Door Charlie Angel
Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met Fedor.
De wond ziet er netjes uit zeg, maar wel groot.

En die 7 weken aan de lijn, dat is ff doorbijten ja. :-X
Als alles daarna maar weer goed gaat, dan weet je waar je het voor gedaan hebt.

Dikke knuffel voor jullie. :-*
Door 202Spots
Ik vind dat z'n poot er mooi uit ziet hoor,geneest goed zo te zien!
En dan z'n prachtige koppie...ahhhh...om te  :-* :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door