Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Debora
geer schreef: Overigens wel een erg fijn ziekenhuis. Ze reageerden heel normaal op het feit dat ik zelf samenstel. Ze gaven alleen de tip om even geen botten te geven, voor de rest vonden ze het prima!
Hoi Geer,

Lees het nu allemaal pas zeg, wat een stress  :o Als het een zuurtje was, zal het nu toch wel opgelost zijn? Dikke  :-* voor Tedje (die vast weer naar een nieuw praatgroepje moet  8) )

Ben je naar het Dierenziekenhuis in Osdorp geweest? Is echt en heel fijn ziekenhuis. Allemaal jonge mensen nog, heel enthousiast en de da keek niet raar op toen ik zei dat ik carnibest voerde. Hele leuke mensen....
Door Pauline
Wij willen allemaal (Joep, Joris, Pauline en Teds grote vriend Eddie) graag weten hoe het nu met ons Teddekindje is? :-* :-* :-* :-* :-*
Door geer
Ik ben bang...dat Ted het uit kwaadheid heeft gedaan, iets geks opeten. Dat ze bewust verstopt wilde raken om een statement te maken. Ik vrees....dat Ted haar naam niet mooi vindt. En dat ze dus boos is dat wij haar van het chique Noisette hebben hernoemd naar Ted, wat toch een behoorlijke mannennaam is voor zo'n pedante dame.

Afijn. Dacht Ted. Laat ik een statement maken.

Er kwam dus een beukennoot in de schil uit gister  ::)
Door pike
:o onvoorstelbaar dat zo'n dingetje zulke problemen kan veroorzaken! dat zou je toch niet verwachten. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Maar ik hoop dat je geen gelijk hebt, van dat statement. Ik heb mijn deftige Armagnac namelijk omgedoopt tot  .....
Jakkes  :-[
Door geer
Lizzy schreef: Pjieuw Geer, ik ben blij dat het er uit is! En voortaan noemen we Ted dus Nootje?
Mjaa, of Hazel, daar heb ik ook ooit echt nog over getwijfeld  ;D
Door Magic
Wow dat was schrikken ,fijn om het goede nieuws te horen
Ted snel weer helemaal beter worden !
Door -Saskia-
Maar goed dat het een dame is en geen vent, anders zou ze/hij de rest van zijn/haar leven gepest worden met het uitpoepen van zijn/haar noten... :-X :D ;D

Ennieweezzz...fijn dat het eruit is!
Door Truus
geer schreef: Ik ben bang...dat Ted het uit kwaadheid heeft gedaan, iets geks opeten. Dat ze bewust verstopt wilde raken om een statement te maken. Ik vrees....dat Ted haar naam niet mooi vindt. En dat ze dus boos is dat wij haar van het chique Noisette hebben hernoemd naar Ted, wat toch een behoorlijke mannennaam is voor zo'n pedante dame.

Afijn. Dacht Ted. Laat ik een statement maken.

Er kwam dus een beukennoot in de schil uit gister  ::)
Het is toch niet te geloven  ???, was het echt zo'n klein beukennootje? Ofschoon die bast wel erg scherp kan zijn :-\ , nou Geer..ik ben blij dat het nu opgelost is !! :D
Door Mevroi Kruim
Auwauwauw, beukenoot met schil, geen wonder dat Tedje daar last van had! Arme Ted Noiset. En ook tamelijk domme Noisette.
:-* voor de zielige dame.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door