Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Dorothea2 schreef: Was niet gewoon de ligatuur, waarmee de zaadstreng en bloedvaten onderbonden worden, afgegleden? Dat gebeurt incidenteel en dan moeten ze met spoed doogestuurd worden en moet het bloedvat opnieuw afgebonden worden.
Tegenwoordig gebeurt dat gelukkig laparoscopisch en hoeft niet de hele buik meer open.
Volgens de artsen was er een bloedvat/ader geraakt.
Het is alweer 29 jaar geleden  ;) maar zie hem daar nog liggen met allevier de beentjes omhoog  :-X
gelukkig lijkt het de goede kant op de gaan, de zak is helemaal droog nu dus gelukkig geen bloed, pus en wondvocht meer. Ik ben blij dat we niet meer spoelen want dat was voor de zwelling misschien wel goed maar voor de huid erg slecht.

Verder is alles niet meer zo donkerpaars, maar begint het lichter te worden.

Gister is er een grote plak aangekoekt haar afgevallen. Ik knipte het rondom steeds af maar dat plakkaat bleef maar plakken natuurlijk.
Ik denk dat hem dat ook veel pijn scheelt

De zwelling neemt maar heeeel langzaam af, maar het belangrijkste vind ik dat hij minder pijn heeft. Vandaag maar 1 rimadyl gehad!
Laatst gewijzigd door Femke op di 07 nov 2006, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
GOED ZO.... de eerste stap de goede kant uit.....
Voordat je het weet heb je Loebas weer terug (en hopelijk uiteindelijk zo dat ook dit hele verhaal niet voor niets is geweest)
Geef hem een kus op zijn bol!
straks naar de DA om de hechtingen eruit te halen.....meneer is nogal een mauwdoos dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
Het gaat op zich wel de goede kant op maar zijn vacht stinkt!!!! Echt heel erg. Ik wil hem echter nog niet wassen, ben net zo blij dat de boel eindelijk een beetje droog is.

Gelukkig ruik je het niet zolang hij zijn poten bij elkaar houdt  8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door