Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
Vergeten te zeggen dat de DA voor uitgebreider onderzoek heeft gevraagd, voor omliggend weefsel na te kijken...weet niet wanneer dat resultaat terug komt.
Ligt eraan hoe dat er uit ziet,maar kan als 't nodig is eventueel bestraald worden....

Had de DA ook gevraagd van de twee openingen,
de langste snee aan de linkerkant....is dus WEL waar de halve schikdklier van de rechterkant verwijderd was....de huid kan alle kanten op, maar omdat het vanaf 't midden makkelijker te bereiken is, was daar de opening aan de buitenkant gemaakt,(lijkt eigenlijk meer naar de linkerkant toe),maar eenmaal onder de huid, kon hij dan makkelijker door 't weefsel naar de rechterkant komen om die grotere tumor te verwijderen, toen dat er uit was moest die lymphnode die er boven zat, er dus OOK uitgehaald worden, maar dat was beter bereikbaar om daar 'n aparte opening voor te maken, wat dus de kleinere snee was geworden.
Waar nu de kleine snee is, zat dus eigenlijk gelijk daaronder OOK aan die zelfde kant,die grotere tumor met die staart eraan.,,onder de huid is de weefsel dus wel aan de rechterkant gehecht, en dan is de huid daar overheen terug gedaan (als 't ware toegedekt zeg maar) en dan meer naar de andere kant toe is dan de ritssluiting in de buitenhuid...snappen jullie 't nog?
Ik begrijp nu dus wel hoe het gegaan is.
We kunnen niet veel anders doen dan op de rest van de ondersoek wachten, en dan besluiten we wel wat er verder gaat gebeuren.
Cis doet 't lekker, ze slaapt wel veel en houd zichzelf ook wel rustig, maar is bijdehand genoeg wanneer ze wakker is, en ze eet als 'n paard...dus dat ik alvast 'n goed teken.
Gelukkig zit ze (nog) niet aan haar nek te krabbelen, als ze dat wel gaat doen dan moet er weer verband om...maar so far so good..
Thanks voor alle goeie wensen, hier op BP en prive...
D
Door Lizzy
Oh hemel....., wat een klap...... Jeetje Dory, wat vind ik dit nu onwijs vreselijk voor je :'( :'( :'( :'(. Oh bah, ik weet ff niks meer te zeggen...... :'( :'(
Door conleeuw
hé bah, dat valt tegen, ik hoop ook dat ze alles hebben gepakt en dat er verder geen uitzaaiing is, dan kan Cis nog lekker lang bij je blijven, sterkte ermee :-*
Door tieneke
Heel veel sterkte Dory en ik hoop zo erg dat het toch nog allemaal meevalt met je meissie!
En je nog een tijd van haar mag genieten :-*
Door Charlie Angel
Wat een vreselijk bericht zeg Dory,
ik weet gewoon even niet wat ik zeggen moet. :'(
Ik blijf bidden en duimen dat alles is verwijderd en het dus niet verder is uitgezaaid. Sterkte. :-*
Door Elise
Wat een verschrikkelijk rot bericht Dory....ik hoop zo dat alles weg is gehaald :-\

We laten het kaarsje voor Cis nog maar even branden :-*
Laatst gewijzigd door Elise op di 07 feb 2006, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Binno
Ach nee, wat een rotbericht... :-\
Nu maar hopen dat ze alles hebben kunnen weghalen en er geen uitzaaiingen zijn. We blijven duimen voor jullie!
Sterkte en knuffels voor Cis. :-* :-*
Door Truus
He bah wat een rot bericht Dory. Je hebt nu heel wat te verwerken, ik hoop dat ze alles goed en ruim hebben weg genomen. Timo had dit ook en het gaat nog steeds goed met hem. Ik hoop dat jij ook nog lekker van Cis mag genieten meis.
Sterkte en een knuf voor Cis :-* :-*
Door Mister T
Jasses Door,dit was niet waar we op hoopten...ik hoop dat t niet verder is uitgezaaid en dat de da alles heeft weg kunnen nemen...sterkte meis :'( :-*
Door 202spots
Even laten weten dat alle goeie gedachtes en kaarsjes in ieder geval helpen om Cissy goed te laten voelen.
Ze was de eerste dagen aardig rustig, maar mevrouw doet vanaf vandaag als of er niks geen operatie is geweest....ik moet d'r nu in de gaten gaan houden want als ze de kans krijgt dan vliegt ze door 't hele huis heen om dan op bed te landen en daar effe druk aan 't graven gaat...dan met grote sprong weer van bed af en terug naar de andere kant ...jeeezz...het is dus wel duidelijk dat ze in ieder geval niet beroerd voeld.

Ik ben me eigen aan 't rot lezen en zoeken en bellen en faxen om zoveel mogelijk info te zoeken...
Het belangrijkste is of er cellen door de capule gekropen zijn....vermoeden van wel...maar hadden niet gevonden....daarom dus nu 't extra onderzoek om effe beter te zoeken...duurd weer 'n paar dagen voordat we resultaat weten...en intussen kunnen we niks anders doen.
Maar ik ben al blij dat Cis goed eet en zich goed voeld.
Moet wel af en toe 'n tik op d'r poten geven wanneer ze probeerd te krabbelen, maar gaat eigenlijk aardig goed zo.
Door herder_lover
o heerlijk dat Cis zich in ieder geval beterder voelt ;) Tsja en dat jij dan ook gelijk wat te doen hebt...ach ;D

Maar echt heerlijk nieuws hoor, we gaan nog vrolijk en intensief nu door met onze gedachten!! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door