Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
Truus.P schreef:
??? Hoe moet dat nou met Joop :-\ juist hij is een enorm
druk baasje. Harry zei het ook nog laatst na de Barfwandeling ;) Wil alles bijhouden, loopt van voren naar achteren en maakt veel wendingen in volle gallop,
Houdt die maar is in toom :(
Het is toch wat he Ine.
Het is ook zo'n heerlijke lompe lobbes! Zelfs Dorit was weg van hem! ::)
Door Truus
Ine schreef:
Het is ook zo'n heerlijke lompe lobbes! Zelfs Dorit was weg van hem! ::)
Kan ik me voorstellen Ine ;D Het is een leuke hond :-* echt waar! Ach wat wil je met zulke baasjes ;)
Door Lizzy
Hihihihi, ik zie het voor me: Die grote, mooie en lompe lieverd (Joop) en dat kleine wijffie van een Dorit (met hele sterke knuisjes ;D): ik heb er beeld bij dat ze gek van hem was! Lief is zij trouwens he!
Laatst gewijzigd door Lizzy op vr 09 jan 2004, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door margreet
Truus.P schreef:

Kan ik me voorstellen Ine ;D Het is een leuke hond :-* echt waar! Ach wat wil je met zulke baasjes ;)

Wat heb je nodig van Ine :P :P :P
Door geer
Jee Ien, ik hoop echt dat hij snel herstelt!! EN dat het een beetje lukt om hem in toom te houden!!! Mocht je hulp nodig hebben, ik heb echt mEga spierballen ;) :-*
Door ine
geer schreef: Jee Ien, ik hoop echt dat hij snel herstelt!! EN dat het een beetje lukt om hem in toom te houden!!! Mocht je hulp nodig hebben, ik heb echt mEga spierballen ;) :-*
Kom jij hem 's ochtends uitlaten? ;) 8) ;D ;D
Geen idee, hoe andere honden het ervaren, de dag nA Dorit, maar Joop zit VOL energie. Hij vliegt door de tuin. Dat mag ook wel, alleen hij neemt alle hindernissen met een kracht en dat mag juist niet! :'(
Ik moet nog even kijken, hoe ik dat eerste uitje met hem ga doen. Nu eerst het tuig gaan kopen.
Door Hitam
Zowel Timmie als de pup, Gina, werden wel heel erg rustig na hun bezoek aan Dorit. Flinke spierpijn, denk ik. Dat duurt wel een dagje voordat hij het echt voelt.
Misschien is hij ook zo hard dat hij zich er niets van aantrekt.

Koop maar een flink sterk tuig en hang en een paar keien aan ;)
Door willy
Hoi Ine,
blij te horen dat je nu weet wat er aan de hand is en wat je eraan kan doen. Nu nog de praktijk he,met die Joop, niet meer de tuin in misschien?? ???
Alleen nog maar uit met het vrouwtje :-\
Tjonge het is wat hoor.
En over 2 weken zie je verder. Hoop dat het snel beter met hem gaat. Knuffels van Willy en Denzel
Door ine
Joop weet niet wat hij moet denken van dat tuig! Trekken doet hij dus niet, maar dat komt vast wel!
Vandaag kreeg ik van onze jongste zoon (22) een reactie. Hij zei: "Ma, Joop lijkt de laatste dagen wel vrolijker!" ::)
Vanavond vertelde ik dat aan mijn man, de scepticus hier in huis, die zegt: "Ik weet niet wat er gebeurd is, maar dat was mij ook al opgevallen!"
Wat ik zelf dus niet begrijp is, waar blijft die spierpijn/terugslag?
We moeten nu dus allemaal uitkijken, dat we niet te snel willen en ons goed aan de adviezen van Dorit houden!
Door Nelly
Ien, je hebt het zelf al eens gezegd, Ashley is een witte Joop! Ik zeg het nu andersom, Joop is een zwarte Ashley! Beide honden hebben hetzelfde karakter: blij, onstuimig en vrijwel ongevoelig voor pijn. En dat is nu juist hun gevoelige punt, waar wij baasjes ze voor moeten behoeden, want zelf zullen ze dat nooit doen.
Dit soort honden zal altijd eerst hun "werk" vooropstellen, voor ze aan zichzelf en eventuele pijn denken. Dat is waarom ik altijd let op hoe Ashley loopt, hoe hij z'n staart houdt enz. :-\ Eigenlijk niet meer echt leuk ::) Misschien ben ik over-bezorgd, maar ja, ik heb maar één Ashley... :-\
Door ine
Nelly schreef: Ien, je hebt het zelf al eens gezegd, Ashley is een witte Joop! Ik zeg het nu andersom, Joop is een zwarte Ashley! Beide honden hebben hetzelfde karakter: blij, onstuimig en vrijwel ongevoelig voor pijn. En dat is nu juist hun gevoelige punt, waar wij baasjes ze voor moeten behoeden, want zelf zullen ze dat nooit doen.
Dit soort honden zal altijd eerst hun "werk" vooropstellen, voor ze aan zichzelf en eventuele pijn denken. Dat is waarom ik altijd let op hoe Ashley loopt, hoe hij z'n staart houdt enz. :-\ Eigenlijk niet meer echt leuk ::) Misschien ben ik over-bezorgd, maar ja, ik heb maar één Ashley... :-\
En ik maar 1 Joop!! ;)
Daarom houden wij ons ook streng aan de adviezen van Dorit!
Joop is nog geen 6 jaar en die willen wij graag nog een fijn en pijnloos leven geven!
Gelukkig is niets erfelijk, zodat we ons voor wat dat betreft, geen zorgen hoeven te maken.
Over een half jaar hopen we hier een paar kleine Jopie/Lisa-pupjes te hebben! 8) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door