tt-tjes schreef: Chendo eet weer!!! En hij eet alles van zijn dieet!!!super!!!!!![]()

Moderator: Lizzy
tt-tjes schreef: Chendo eet weer!!! En hij eet alles van zijn dieet!!!super!!!!!![]()
tt-tjes schreef: Chendo eet weer!!! En hij eet alles van zijn dieet!!!![]()
tt-tjes schreef: Zijn er nog andere supplementen behalve Mariadistel die ik hem zou kunnen geven? Ik las ook dat het goed is om enzymen en vit b complex te gaan geven. En welke groenten zijn het beste voor hem?Er zijn heel veel kruiden goed voor de lever, maar een hele simpele en goedkope (want buiten nog steeds volop te vinden) is paardebloemblad. Daarnaast is ook brandnetel erg goed. Qua groente; vooral bittere groenten als witlof en andijvie zijn goed voor de lever.
Moet ik nu ook bot voor hem gaan malen?
Irta schreef: Er zijn heel veel kruiden goed voor de lever, maar een hele simpele en goedkope (want buiten nog steeds volop te vinden) is paardebloemblad. Daarnaast is ook brandnetel erg goed. Qua groente; vooral bittere groenten als witlof en andijvie zijn goed voor de lever.Brandnetel staat hier meer dan genoeg bij de sloot. Maar wat ik begreep moet je dan de toppen hebben als de plant nog niet gebloeid heeft.
Heel erg veel sterkte met hem!!
tt-tjes schreef: Nu ben ik aan het speuren naar kalkoen en konijnvlees, maar dat is bijna nergens te vinden. Of tegen een belachelijke prijs.Floris24 heeft regelmatig kalkoenvlees.