Hier nog een in overleg met tannetje, nu 4weken glutamine en een week probiotica, terwijl ze eerst probiotica niet meer kon verdragen.
En het gaat stukken beter met mollie, minder last van haar buik en maagzuur duidelijk fitter en meer ontspannen.
Moderator: Lizzy
Roosjes3 schreef: Inderdaad jammer Lizzy!!!Dat zou kunnen. Kennelijk heeft je hond toch nog wat moeite met het verteren van bot. Ik zou persoonlijk weer even stoppen of terug gaan naar een halve eetlepel.Die wil ik!
Ik heb nu 2 dagen wat KVV door zijn Renske gemengd en zie dat er nu aan het eind van zijn drolletje een klein beetje zachtere ontlasting meekomt met wat stukjes bot erin. Zou dat de KVV zijn die eruit komt? Jammer dat dat nog niet echt een vaste structuur heeft. Maar ik blijf gewoon op 1 eetlepel KVV per maaltijd tot het wel vast is denk ik...
Juul schreef: Een idee om samen te bestellen?Ik wil evt ook wel met jullie mee doen.
Roosjes3 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag weer enorme zululippen, echt mega opgezwollen en ook gele stinkdiarree. Precies zoals het vorige keren ook verliep als ik weer vers vlees introduceerde. Maar het gebeurt dus zelfs met een klein eetlepeltje vers bovenop 300gr Renske.![]()
Ik weet het even niet meer.