Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Och meid, ik lees nu pas dat de pijn nog niet onder controle is/erger is geworden :'( Je voelt je dan zo machteloos..... Ik ga duimen dat de  homeopathie aan gaat slaan, heb er al zo veel goede resultaten van gezien in het verleden!
Miranda is vanmiddag geweest....
ieder kwartier een korreltje en daarna een korreltje oplossen in water om het uur geven..
omega 3 en glucosemide alles gegeven..
op een gegeven moment sta ik hun eten klaar te maken en zie zimba heel belangstellend mij volgen..
dus ik zet zn bak op de grond en roep... kom vent eten...
en wat ie vanaf zondag niet meer heeft gedaan... hij stapte uit de mand en at zo zn eten op!
daarna gedronken en de vreetkleedjes van geer en goor schoongemaakt.... toen naar de bank en aan iedere kussen zn
bek schoon gepoetst!!!!!!!
niet te geloven!
en.... ze zei nog.... vanmiddag springt ie op de bank...
zit net op de bank... hij kijkt me aan en 'springt' erop!!
oke... het gaat natuurlijk allemaal nog niet soepel en is nog stram ed... geeft ook nog wel wat pijn aan..
maar vanmorgen zag ik t helemaal niet meer zitten... wist niet meer wat te doen ..
en nu..... is ie al stukken beter!!
kan gewoon niet zeggen hoe ontzettend blij ik ben!
Afbeelding
Door Lil
vraagje:

Je bent niet de enige op dit forum die glucosemide schrijft, is dat gewoon een verschrijving van glucosamine of is dat een nieuw stofje?
Want als dat iets nieuws is heb ik ook nog iets om uit te proberen.  :D
Door Lil
vanaalst schreef: en dan denkt ie dat ie een jonge god is... knalt op de grond daarna tegen de muur.. paniek...
is nu weer rustig...
ach herm. Blij dat hij zich dus beter voelt, maar zielig dat zodra hij te wild doet hij nog behoorlijk veel pijn heeft.
vanaalst schreef: Afbeelding
Slechte foto om te beoordelen! Bekken is scheef en de knieschijven liggen niet gelijk. Hierdoor kan je met deze heupen geen uitspraak doen van zware HD.
Ik vind ze idd er niet zo beroerd uitzien, rechter heup kan mooier, en meten kan je met deze foto's niet! Dan moeten ze beter geschoten worden.

Wat je beschrijft aan pijn kan ik niet plaatsen bij deze foto's. Ik zou foto's van de rug laten maken en het liefst 2 kanten geschoten. Straks is het een ordinaire spondulose  ;). Weet je in iedergeval dat de pijn tijdelijk is tot het aan elkaar vast zit.

Sterkte met je hondenkerel!
een onrustig nachtje...
maar hij is wel af en toe ergens anders gaan liggen dus heeft wel wat gelopen..
is gelukkig een stuk rustiger.... net naar buiten geweest en geplast...
heeft gegeten en zn meds op...
hopelijk vandaag een stijgende lijn zonder terugslag

Afbeelding

allemaal maken we het hem zo gemakkelijk mogelijk
Laatst gewijzigd door me and my boys op do 01 aug 2013, 07:18, 1 keer totaal gewijzigd.
vanaalst schreef: een onrustig nachtje...
maar hij is wel af en toe ergens anders gaan liggen dus heeft wel wat gelopen..
is gelukkig een stuk rustiger.... net naar buiten geweest en geplast...
heeft gegeten en zn meds op...
hopelijk vandaag een stijgende lijn zonder terugslag

Afbeelding

allemaal maken we het hem zo gemakkelijk mogelijk
Klinkt positief! Gaat vast iedere dag een stukje beter.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door