Ik duim voor jullie dat het gaat aanslaan, dikke knuffel voor jullie allebei

Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: Vandaag overgestapt op de orale toediening van Neoplasene...Door de uitwerking van de neoplasene? Of...
Eigenlijk zou er eerst nog een 2e klier geinjecteerd moeten worden om daarna de orale toediening te starten, maar dat gaat ons wat te langzaam...temeer ook omdat de klieren die eigenlijk geinjecteerd zouden moeten worden, niet geinjecteerd kunnen worden, ons inziens, omdat daar niet genoeg ruimte is om nog te kunnen zwellen...
Stef@nie schreef: Door de uitwerking van de neoplasene? Of...Ja, de Neoplasene zorgt ervoor dat er een ontstekingsreactie komt, waardoor de klier dus eerst erorm zal (kunnen) gaan zwellen. Aangezien de klieren in de keel nu al op de luchtpijp drukken, durven we dit niet goed aan.![]()
Hoe voelt Yuki zich nu?? En hoe gaat het met jou Karin??
yuki11 schreef: Met mij gaat t (ook) heel wisselend. Ik vind het moeilijk om de rust te vinden...ik hoor en zie zoveel van en bij Yuki...en elk ander geluidje verontrust me.Is daar niets over bekend? Jeetje ja, ik begrijp dat dat super moeilijk is. Want als je nog besluit tot chemo over te gaan, is het natuurlijk ook niet bevorderlijk als je er langer mee wacht. Maar je stelt het natuurlijk wel liever uit, als de neoplasene nog een kans van slagen heeft.... Pfff
Het niet kiezen voor de chemo is ook nog geen afgesloten geheel...als duidelijk is dat de Neoplasene niet of niet voldoende aanslaat, dan stappen we dat traject toch in.
Niets doen is gewoon geen optie in deze...(voor ons)
De grote vraag is en blijft, wanneer kan ik zeggen dat de Neoplasene niet of niet voldoende aanslaat en hoeveel tijd mag ik dat geven??![]()
Stef@nie schreef: Arme Yuk, rot klierenBen weer wat wijzer....
Maar het feit dat de klieren meer zijn gaan zwellen, dat is dan een goed teken dat de neoplasene iets doet? En wat is eigenlijk verder de bedoeling, bij de neoplasene behandeling, als de klieren opzwellen en die ontstekingsreactie komt?
Is daar niets over bekend? Jeetje ja, ik begrijp dat dat super moeilijk is. Want als je nog besluit tot chemo over te gaan, is het natuurlijk ook niet bevorderlijk als je er langer mee wacht. Maar je stelt het natuurlijk wel liever uit, als de neoplasene nog een kans van slagen heeft.... Pfff :(![]()
koffie schreef: Hoi Karin,Ik weet t, maar dan is de kans op een anafylactische shock erg groot....
Heb nog doorgezocht... als je bang bent dat de orale toediening misschien niet krachtig genoeg is is er ook nog de optie om dit via een infuus te doen... (http://www.neoplasene.net/pdf/tipsforsuccess.pdf)
Ik blijf ook vechten!!![]()
Stef@nie schreef: Nu is de vierde dag he? Jeetje, wat ontzettend eng spannend allemaalhhm, ja de 4e pas ja. Ik blijf hopen
![]()
![]()
![]()
koffie schreef: Hoi Karin,Wat een rare opmerking eigenlijk...
Heb nog doorgezocht... als je bang bent dat de orale toediening misschien niet krachtig genoeg is is er ook nog de optie om dit via een infuus te doen... (http://www.neoplasene.net/pdf/tipsforsuccess.pdf)
Ik blijf ook vechten!!![]()
yuki11 schreef: Wat een rare opmerking eigenlijk...Belachelijk!! Heeft die man uit Montana waarschijnlijk geschreven! Heeft kennelijk nooit een les gevolgd op de 'charm'school!
"If this protocol is followed to the letter and problems still abound: don?t feed
the patient anything for one or two days. Then you will have established who
is boss and the food will be eaten"![]()
koffie schreef: Belachelijk!! Heeft die man uit Montana waarschijnlijk geschreven! Heeft kennelijk nooit een les gevolgd op de 'charm'school!Wijken we dus ALWEER af van zijn protocol
djeena schreef: 4e dag pas. Wachten duurt langdag 5 inmiddels. Ik blijf duimen en wens je veel wijsheid.
![]()